در مراسمی مراسم از زحمات و تلاش های خالصانه خانم حبیبی تقدیر و خانم ابراهیم زاده به عنوان سرپرست مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شهرستان اردکان به مدت یک سال معرفی شد.

یزدفردا: در آیین تودیع و معارفه مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شهرستان اردکان از زحمات خانم عزت حبیبی تقدیر به عمل آمد و خانم عاطفه ابراهیم زاده به ‌عنوان سرپرست جدید این مرکز تخصصی معرفی شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر، امام جمعه و مؤسس مرکز تخصصی فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اردکان یاد و خاطره حجت الاسلام بهجتی، امام جمعه فقید اردکان را گرامی داشت و با قدردانی از همت و پشتکار ویژه مدیر سابق، خانم ابراهیمیان، جهت حمایت از مدیریت جدید مرکزآموزش  تخصصی  اعلام آمادگی کرد و خطاب به خانم ابراهیم زاده گفت: مسئولیت خطیری و کار بزرگی  به شما واگذار شده است ان شاءالله با تلاش شما  شاهد رشد، توسعه و شکوفایی بیش از پیش  این مدرسه باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران یزد هم در این مراسم  به بیان گزارشی از مهمترین فعالیت‌ها و برنامه های انجام شده در دوران مدیریت خانم حبیبی پرداخت و افزود: طلاب در حال تحصیل این مرکز  آموزش تخصصی  ۸۶ نفر و فارغ التحصیلان آن  ۶ نفر می باشند که با تلاش مدیر و کارکنان در سال تحصیلی جدید تعداد ۱۶ نفر از خواهران واجد شرایط برای تحصیل در این مدرسه پذیرش شده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در ادامه از زحمات خانم حبیبی طی یک دهه مدیریت تقدیر کرد و با اشاره به سوابق علمی سرپرست جدید خانم ابراهیم زاده افزود: ایشان دارای مدرک سطح دو  از مدرسه حضرت زهراء (سلام الله علیها) میبد و مدرک سطح سه رشته علوم قرآن و تفسیر از مدرسه معصومیه قم و اتمام واحدهای حوزوی سطح ۴ در رشته تفسیر از مدرسه سطح چهار میبد می باشد و  دارای مجوز تدریس ادبیات عرب و تفسیر و علوم قرآنی از مرکز مدیریت و مجوز تدریس صرف و هدایه از جامعه الزهراء هستند.

 وی  اضافه کرد: خانم ابراهیم زاده  از سال ۱۳۸۹ در جامعه الزهراء قم تا ۱۳۹۴ در بخش بین الملل و ایرانی ها و از سال ۱۳۹۵ در حوزه اردکان تاکنون به تدریس علوم حوزوی مشغول بوده اند  و دارای پرونده تبلیغی از دفتر تبلیغات قم  بوده و در این سال‌ها همکاری خوبی با سازمان تبلیغات و بسیج شهرستان داشته اند که در این جا از رئیس و اعضای هیئت امنا برای حسن انتخاب به عنوان سرپرست مرکز تخصصی فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) شهرستان اردکان تشکر می کنم.

مدیر حوزه علیه خواهران استان یزد در ادامه نکاتی را به سرپرست جدید یادآوری و  توصیه کرد:  ارتقای علمی، آموزشی، پژوهشی،  تهذیب و اخلاق طلاب و تقویت نقاط قوت مدرسه و برطرف سازی موانع احتمالی بر سر راه برنامه‌ها بخصوص در ایام بیماری کرونا  تلاش مضاعف  شما همراه با دقت نظر ، تدبیر و اندیشه را می طلبد.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به تجربیات خانم ابراهیم زاده ، ایشان بتواند زمینه رشد و ارتقای هرچه بیشتر طلاب را فراهم آورده و با تعامل بیشتر با مسئولین محترم شهرستان اردکان، امام جمعه محترم، اعضای  هیئت امناء  و اساتید مجرب جایگاه حوزه های شهرستان اردکان را در استان وکشور ارتقا دهند.

 خانم حبیبی نیز در این مراسم، گزارشی از فعالیت های و برنامه های مرکز تخصصی فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اردکان در زمان مدیریت خود ارائه داد .

در پایان مراسم از زحمات و تلاش های خالصانه خانم حبیبی تقدیر و خانم ابراهیم زاده به عنوان سرپرست مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شهرستان اردکان به مدت یک سال معرفی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا