رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهریز گفت: ۱۸۰ میلیارد ریال بودجه برای مرمت و روکش آسفالت جاده اصلی این شهرستان به مرکز استان اختصاص یافت که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

یزدفردا: محمدعلی باغبان پنجشنبه شب در نشست برخط (آنلاین) با کانون خبرنگاران و بسیج رسانه شهرستان افزود: عملیات مرمت این جاده اصلی کشور در حوزه مهریز ۱۵ ماه طول می‌کشد .

وی با اشاره به اینکه یکی از تقاضاهای مهم و همیشگی مردم و مسوولان، پیگیری مرمت این مسیر پرتردد بود ادامه داد: با اجرای طرح، وضعیت جاده بنحو مناسب مرمت و رضایت شهروندان را در بردارد.      

این مسوول اظهار کرد: ساختمان راهداری منطقه در بلوار امام‌خمینی (ره) با صرف بیش از ۲۰ میلیارد ریال در دست ساخت است که امیدواریم در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال افتتاح شود.

باغبان به ورودی شهر مهریز و ضرورت ساماندهی آن اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص باید بیش از گذشته پیگیری لازم توسط دستگاه‌های مسوول برای ساماندهی آن اقدام مناسب صورت گیرد.

به گفته وی، بهسازی و ایمن‌سازی جاده‌های حوزه استحفاظی در شهر و روستاهای بخش مرکزی شهرستان جزو برنامه‌های مهمی است که توسط این اداره با همکاری مسوولان پیگیری و تاکنون اقدام شده است .        

رییس اداره راهداری و حمل و نقل مهریز در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و این شهرستان حدود  ۷۰۰ کیلومتر جاده دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا