امام جمعه ابرکوه گفت: سخنان مهم مقام معظم رهبری بزرگترین راهبرد برای عزت مندی ملت ، نظام ، وحدت و انسجام مسوولان نظام و همچنین سرفصل مبانی عملی بوده و خواهد بود.

یزدفردا: حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه‌های مجازی این هفته ابرکوه با اشاره به دیدار خانواده شهید سلیمانی و تعدادی از مسئولان با مقام معظم رهبری افزود: این شهید گرانقدر حیات و مماتش تأثیرگذار در جریان پرشتاب صدور انقلاب به جهان بود .

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با گرامیداشت یاد وخاطر چهلمین روز شهید هسته‌ای محسن فخری‌زاده اضافه کرد: تقارن گرامی داشت یاد و خاطره این دو شهید (سلیمانی و فخری‌زاده) برای همگان پیامی روشن دارد .

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: باید در کارگاه هستی ، رنگ و بوی شهادت به خود بگیریم و از پس کوچه های غفلت و دنیازدگی و روزمرگی عبور کنیم و بیدار شویم .

وی به مناسبت فرارسیدن ولات حضرت زینب (س) که روز پرستار نام گذاری شده است ، گفت: در نگرش اعتقادی ما حضرت زینب (س) الگوئی موفق برای شرایط بحرانی و حوادث سنگین است که می تواند چراغ راه مؤمنان باشد.

حسینی ، افزود: با تبعیت از ایشان در صبر و بردباری بر مشکلات و پرستاری می توان از آسیب ها صیانت یافت و آینده را پیروزمندانه رقم زد .

وی در ادامه گفت: رئیس‌جمهور متوهّم ترکیه باید بداند که اتّحاد راهبردی ایران و ترکیه است که غرب و اروپا از آن هراس دارند و اتفاقاً ترکیه با همین اهرم می تواند به کشوری قدرتمند تبدیل شود ، خصوصاً اینکه دو همسایه ایران و ترکیه مشترکات زیاد مذهبی و فرهنگی دارند .

رییس شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: البته آمریکا و صهیونیسم بین المللی به هر قیمت ممکن مانع این اتّحاد می‌شوند تا منطقه نتواند روی آرامش به خود ببیند و سعی می‌کنند برای ادامه حیات ننگین خود آتش اختلاف را شعله‌ور سازند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا