رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت در مراسمی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد منصوب شد.

یزدفردا: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد عصر دیروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت جوان گرایی در انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی اظهار داشت: جوان بودن، بومی بودن و داشتن روحیه جهادی از ویژگی‌هایی است که در انتخاب مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان تفت مدنظر قرار گرفته است.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی، مدیر جدید تبلیغات اسلامی شهرستان تفت را جوانی جهادی و با انگیزه و پرشور دانست و افزود: ارتباط نزدیک با نسل جوان و حضور مستمر در شهرستان تفت و فعالیت‌های فرهنگی این شهرستان، امکان پیگیری و اجرای برنامه‌های مدنظر سازمان تبلیغات اسلامی را در این شهرستان تسهیل می‌کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت بیان کرد: تفت به لحاظ نزدیکی به مرکز استان همچنین برخورداری از روستاهای بسیار در مناطق ییلاقی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه فعالیت‌های دینی و مذهبی دارد.

نجیمی با تاکید بر لزوم تقویت گردشگری مذهبی در شهرستان تفت عنوان کرد: تفت به عنوان حسینیه استان یزد شناخته می‌شود بنابراین ظرفیت‌های گردشگری مذهبی این شهرستان باید تقویت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین با اشاره به فعالیت‌های خوب قرآنی که در شهرستان تفت در حال انجام است، یادآور شد: تفت نسبت به سایر شهرستانهای استان از افراد مستعد قرآنی بیشتری برخوردار است.

گفتنی است؛ در این مراسم از تلاش‌های دو ساله حجت الاسلام مجید جعفرپور تجلیل و حجت الاسلام محسن پاک طینت به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت معرفی شد.

حجت الاسلام پاک طینت، مدیریت هیئت مکتب الشهدای یزد و فعالیت در مجتمع آموزشی و فرهنگی خاتم الانبیاء یزد را در کارنامه خود دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا