فرماندار مهریز گفت: موفقیت نیروهای راهداری در حفظ جاده‌های حوزه استحفاظی در شهر و روستاها که سرمایه ملی است به همکاری مردم به خصوص رانندگان نیاز دارد.

یزدفردا: رضا زارع زاده مهریزی دوشنبه شب در نشست با رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان افزود: به رغم برخی محدویت‌های مالی تاکنون با همت و تلاش راهداری اقدام‌های خوبی در منطقه صورت گرفته است .

وی ادامه داد: برای حفظ جاده‌ها که تاکنون برای رفاه مردم و رانندگان در شهر و مناطق روستایی و ییلاقی منطقه صورت گرفته باید آحاد  شهروندان و رانندگان همکاری لازم را در حفظ و نگهداری آنها انجام دهند که موضوعی مهم محسوب می‌شود.    

فرماندار مهریز به مناسبت روز راهدار با حضور در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از محمدعلی باغبان رییس این اداره به منظور عملکرد مطلوب در زمینه حفظ و نگهداری و ایمن‌سازی راه‌های منطقه و اجرای عملیات راهداری قدردانی کرد.

همچنین رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهریز در ۲۸ آذرماه امسال گفته بود: ۱۸۰ میلیارد ریال بودجه برای مرمت و روکش آسفالت جاده اصلی این شهرستان به مرکز استان اختصاص یافت که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

محمدعلی باغبان  در نشست برخط (آنلاین) با کانون خبرنگاران و بسیج رسانه شهرستان افزود: عملیات مرمت این جاده اصلی کشور در حوزه مهریز ۱۵ ماه طول می‌کشد .

وی با اشاره به اینکه یکی از تقاضاهای مهم و همیشگی مردم و مسوولان، پیگیری مرمت این مسیر پرتردد بود ادامه داد: با اجرای طرح، وضعیت جاده بنحو مناسب مرمت و رضایت شهروندان را در بردارد.      

این مسوول اظهار کرد: ساختمان راهداری منطقه در بلوار امام‌خمینی (ره) با صرف بیش از ۲۰ میلیارد ریال در دست ساخت است که امیدواریم در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال افتتاح شود.

باغبان به ورودی شهر مهریز و ضرورت ساماندهی آن اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص باید بیش از گذشته پیگیری لازم توسط دستگاه‌های مسوول برای ساماندهی آن اقدام مناسب صورت گیرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا