رئیس کمیته امداد گفت: هم‌زمان با شب یلدا و ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و در ادامه کمک‌های مؤمنانه رزمایش مواسات، مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو با مشارکت شرکت وابسته به معدن در اقدامی خداپسندانه یک میلیارد تومان در قالب بسته‌های معیشتی به مددجویان و اقشار آسیب‌دیده ازکرونا در شهرستان بهاباد اهدا کرد.

یزدفردا: رئیس کمیته امداد گفت: هم‌زمان با شب یلدا و ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و در ادامه کمک‌های مؤمنانه رزمایش مواسات، مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو با مشارکت شرکت وابسته به معدن در اقدامی خداپسندانه یک میلیارد تومان در قالب بسته‌های معیشتی به مددجویان و اقشار آسیب‌دیده ازکرونا در شهرستان بهاباد اهدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمید دهقان بهابادی با اشاره به اجرای طرح یلدای مهربانی در این شهرستان، گفت: هم‌زمان با شب یلدا و ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و در ادامه کمک‌های مؤمنانه و رزمایش مواسات، مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو با مشارکت شرکت وابسته به معدن در اقدامی خداپسندانه یک میلیارد تومان در قالب بسته‌های معیشتی به مددجویان و اقشار آسیب‌دیده ازکرونا در شهرستان بهاباد اهدا کرد.

 وی افزود: کمک‌های اهدایی به همت فرماندار بهاباد تحویل کمیته امداد شد و این نهاد بسته‌های اهدایی را بین 1200 خانواده نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان توزیع کرد.

رئیس کمیته امداد بهاباد با اشاره به اینکه برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، گام بزرگی در کاستن آلام و مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه به شمار می‌رود، افزود: امید است در سایه برگزاری این رزمایش شاهد تقویت همدلی، وحدت و حس نوع‌دوستی در جامعه بوده و بتوان گام‌های استواری در حمایت از نیازمندان برداشت.

وی بابیان اینکه کمک به نیازمندان و مستضعفان یک کار ارزنده و نیکو است، تصریح کرد: عملکرد مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت‌های وابسته در تأمین بسته معیشتی برای نیازمندان بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

دهقان بهابادی با تأکید بر ضرورت توجه مردم و مسئولان برای کمک به افراد آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان جامعه، یادآور شد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سخنان خود بر ادامه روند کمک‌های مؤمنانه تأکید کردند، لذا بر همه ما لازم است که در این طرح خداپسندانه در حد توان خود مشارکت کنیم.

وی بابیان اینکه با نگاهی به آموزه‌های دینی می‌توان ثواب و فضیلت بالای کمک به دیگران به خصوص دستگیری از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه را درک کرد، گفت: وظیفه انسانی ما نیز ایجاب می‌کند که نسبت به رفع مشکلات همنوعان خود غافل و بی‌تفاوت نباشیم.

بسته معیشتی اهدایی توسط مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت‌های وابسته شامل برنج، روغن مایع، قند، ماکارونی، رب گوجه فرهنگی، ماسک و مواد ضدعفونی بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا