فرماندار بهاباد با تأکید بر اینکه در کنار کار‌های فرهنگی برای شهدا باید محرومیت زدایی در شهرستان مورد توجه قرار گیرد گفت: برنامه ها و دستاوردهای کنگره شهدا باید طلیعه امیدی برای محرومیت زدایی در عرصه های مختلف برای شهرستان بهاباد به همراه داشته باشد.

یزدفردا: جلسه ستاد کنگره شهدای شهرستان بهاباد به ریاست فرماندار بهاباد و با محوریت اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و طرح های محرومیت زدایی در شهرستان بهاباد برگزار شد.

فرماندار بهاباد با اظهار اینکه یاد شهدا سبب غفلت زدایی ما مسئولین می شود گفت: این تجربه و اعتقاد را داریم که اگر کاری با نیت و برای شهدا باشد، قطعاً شهدا هم کمک خواهند کرد و به نتیجه و سرانجام خواهد رسید.

"محمدمهدی خانی زاده" با تأکید بر اینکه در کنار کار‌های فرهنگی برای شهدا باید محرومیت زدایی در شهرستان مورد توجه قرار گیرد گفت: برنامه ها و دستاوردهای کنگره شهدا باید طلیعه امیدی برای محرومیت زدایی در عرصه های مختلف برای شهرستان بهاباد به همراه داشته باشد.

وی بازنگری در قوانین را باعث رفع محرومیت شهرستان دانست و برای رفع مشکلات مردم از مسئولین ادارات خواست قوانین را ساده انگارانه تر بگیرند تا با تسهیلاتی که ایجاد می کنند مشکل مردم حل شود. 

خانی زاده همچنین طی سخنانی به بیان شمه ای از برخی کارهای زیرساختی در شهرستان که جهت رفع محرومیت زدایی شروع شده است پرداخت و گفت: رفع مشکل زیرساخت شبکه توزیع برق شهرستان، تخصیص دو درصد عوارض فروش معادن، طرح های عمرانی حوزه سلامت، بهداشت و درمان از جمله اورژانس و کلینیک تخصصی بیمارستان و اکسیژن ساز سانترال و CCU، رینگ برق آسفیچ، احداث کارخانه گندله سازی و کارخانه فلوتاسیون روی جهت اشتغالزایی، جاده بهاباد دربند، تکمیل باند دوم جاده بهاباد ـ بافق، تقاطع پرک، گازرسانی و آبرسانی به روستاها از برخی کارهای است که در حال اجرا و پیگیری می باشد. 

در ادامه اعضای حاضر درجلسه گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های خود در راستای کنگره شهدا را مطرح نمود.

ارائه برنامه های کوتاه مدت ادارات در راستای رفع محرومیت زدایی شهرستان بهاباد که امکان اتمام آنها تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدای استان یزد را داشته باشد از مهمترین مصوبه این جلسه بود.

کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد اسفند ماه سالجاری در استان برگزار می شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا