رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از تصادف دو دستگاه تریلی و مینی بوس در محور نایین به اردکان و مصدوم شدن پنج نفر در جریان این حادثه خبر داد.

یزدفردا: جواد کمال آبادی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از تصادف دو دستگاه تریلی و مینی بوس در محور نایین به اردکان خبرداد و گفت: این حادثه در ۵۰۰ کیلومتری پایگاه امداد و نجات امامزاده سیدنور الدین احمد محور (نایین به اردکان) به وقوع پیوست که پس از اعلام به مرکز هلال ‌احمر یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه در این حادثه راننده تریلی مصدوم و نیاز به رساهاسازی داشت، افزود: با اعلام این حادثه از سوی عوامل اورژانس و نیاز به رهاسازی مصدوم، پس از امدادرسانی و رهاسازی مصدوم با ست نجات به همت نجاتگران هلال احمر، به کمک آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

کمال آبادی با بیان اینکه در این حادثه پنج نفر مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شدند، عنوان کرد: یکی از مصدومان مینی بوس نیز پس از اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهیدضیایی اردکان منتقل شد.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی، از عموم مردم خواست که به محض مواجه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره ۱۱۲ مطلع سازند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا