مشکل زمین شرکت تولیدی رزان کیمیا که از سال 1390 در جهت تولید محصولات دارویی و شیمایی باده میلیارد ریال سرمایه‌گذاری پایه‌ریزی شده بود پس از قریب 10 سال با پی گیری فرماندارمیبد رفع شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سید علیرضا فتاحی میبدی مدیرعامل گروه تولیدی رزان کیمیا از وقت گذاری و پیگیری حسین فلاح فرماندارمیبد دراین‌باره با اهدا لوح قدردانی نمود.

فتاحی در قدردانی از فرماندارمیبد آورده است:

جناب آقای مهندس فلاح لازم دیدم به اطلاع برسانم که پس از رفع مشکل ده‌ساله زمین این مجموعه تولیدی با همکاری و پیگیری‌های جنابعالی و همکارانتان به نتیجه رسید، این مجموعه توانست دریکی از دشوارترین اوضاع اقتصادی در کشور به مدار تولید بازگردد و نیروهای تولیدی، آزمایشگاهی واداری خود را مجدداً به کار فراخواند.

با رفع شدن مشکل فوق و باهمت همکاران جوان و کوشای خود به‌زودی شاهد افتتاح خطوط جدید و منحصربه‌فرد دیگری در گروه تولیدی رزان کیمیا خواهیم بود.

امیدوارم الگوی رفتاری مدیران جوان فرمانداری شهرستان میبد در پاک دستی و پیگیری مجدانه در دیگر ادارات و سازمان‌ها نیز به کار گرفته شود تا زنجیر از پای تولید و کارآفرینی بازگردد.

در پایان لازم می‌دانم مجدداً مراتب قدردانی خود و همکارانم در این مجموعه تولیدی را از جنابعالی و معاونت محترم فرمانداری جناب آقای خادمی اعلام نمایم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا