فرمانده حوزه بسیج بانوان شهرستان میبد گفت: سفره عقد با هدف برقراری پیوند زناشویی میان زوج های جوان در قدمگاه شهدا گسترده شد تا مشتاقان پیمان عشق ، زندگی خود را در فضا نورانی معطر به حضور شهیدان آغاز کنند.

یزدفردا: پروین امینیان افزود: این سفره زیبا به همت و همکاری حوزه مقاومت بسیج خدیجه کبری (س) در سالن شهدا شهرستان با در نظر داشتن‌ محدودیت های کرونایی موجود با هدف کمک به  ازدواج آسان در معراج الشهدا پهن شد.

وی ادامه داد: زوج های جوان با نشستن بر سرسفره عقد در فضای مومنانه نورانی و در حضور و نگاه شاهدان همیشه زنده پیمان زندگی خود را آغاز می کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خدیجه کبری (س)  از خانواده ها خواست برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با  شماره تلفن ۰۳۵۳۲۳۵۶۰۶۰ تماس برقرار کنند.

همچنین دیروز(یکشنبه)  مسوول سازمان اردویی و گردشگری سپاه الغدیر یزد گفته بود که طرح ازدواج آسان در راستای برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید در استان آغاز شد.

احسان ملکی  افزود: به این منظور سفره عقد به صورت دایم با هماهنگی اداره‌کل حفظ آثار در باغ موزه دفاع مقدس در صفاییه یزد در کنار قبر شهید گمنام پهن شد.

وی ادامه داد: زوج‌هایی که علاقه‌مند هستند زندگی خود را با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و پیروی از سبک زندگی آغاز کنند سفره عقده رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا مراسم را  برگزار کنند.

این مسوول اظهار کرد: طرح ازدواج آسان یکی از ۴۰ برنامه شاخص دومین کنگره ملی شهدا استان است که در این طرح مراسم عقد ۴۰۰ زوج جوان  در کنار گلزار شهدا در سراسر استان برگزار می‌شود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا