رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه از شهید قاسم سلیمانی به عنوان مظهر ایثار و مقاومت در جهان اسلام یاد کرد و گفت: با خون به ناحق ریخته شده این سردار محبوب دل ها ، عزم مردم در مبارزه با استکبارجهانی که در صدر آن آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد، جزم‌تر شد.

یزدفردا: حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز پنجشنبه در نشست گرامیداشت این شهید والامقاوم افزود: آمریکا با شهادت سردار سلیمانی و دیگر شهدا، تومار مثلث خود، رژیم صهیونیستی غاصب و تکفیری ها را درهم پیچید و با شهادت سردار دل ها،  زمان نابودی رژیم اشغالگر قدس و ایادی او را در منطقه نزدیکتر کرد.

وی تصریح کرد:  استکبارجهانی که در صدر آنها آمریکا قرار دارد مرتکب چنین جنایتی شد و با عبور از خط قرمز جهان اسلام ، جواب یاغی گری های خود را دریافت می کند و با این جنایت اقتدار مسلمانان جهان برای نابودی رژیم صهیونیستی افزون تر شد.

شهید سلیمانی و دیگر شهدا نتیجه تلاش خود را از خدا دریافت کردند

 رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه گفت: شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدا پس از ده ها سال خدمت در راه خدا و خلق خدا ، سرانجام پاداش عمری تلاش  بی وقفه خود را از خدا دریافت کردند.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: سربازان و پاسداران جان برکف ولایت و امت اسلامی چند سالی است که عمر پر برکت خود را در راه مقابله با اشقیای تکفیری و تروریست‌های جنایتکار سپری کردند و اجازه نمی دهند، دشمنان خواب خوشی در منطقه داشته باشند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا