یزدفردا: استاندار یزد در مراسم معارفه حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه جدید شهرستان بافق با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی همچنین سفر مقام معظم رهبری به یزد  از اقدامات حجت الاسلام و المسلیمن حاج سید جواد سلیمانی، امام جمعه سابق بافق تقدیر نمود و فعالیت های ایشان را مشخصه مردم داری در شهرستان بافق دانست.

دکتر محمد علی طالبی افزود: حجت الاسلام سلیمانی همیشه در خط نظام مقدس جمهوری اسلامی و دغدغه مند عمل کردند همچنین تلاش بسیار خوبی برای برقراری تعامل و همکاری در سطح شهرستان و حل مشکلات در  استان یزد داشتند.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه جدید بافق با دو ویژگی مردم داری و تعامل خیلی‌خوب با مسئولان، شناخته شده هستند و از ویژگی های برجسته ایشان است، همین موضوع ما را دلگرم کرد تا با حضور ایشان برای رفع مشکلات شهرستان بافق خوشبین باشیم.

استاندار یزد در این مراسم با تاکید بر اینکه همه نیرو ها باید در کنار هم برای پیشرفت بیشتر و سریعتر همکاری کنند، افزود: با عزم و اراده قوی مردم شهرستان بافق و حضور حجت الاسلام سعادت فر به عنوان امام جمعه جدید باید همه در کنار هم به حل مسائل شهرستان اهتمام داشته باشیم.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا