یزدفردا: معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در آیین تکریم و معارفه ائمه جمعه سابق و جدید شهرستان بافق ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: انصافا مکتب سلیمانی مکتب قابل ارائه به تمام دنیا است، مکتبی که هنوز برای ما و نسل های آینده ناگفته ها دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوانی نسب، با اشاره به شاخص های مکتب حاج قاسم سلیمانی عنوان داشت: یک از شاخص ها حفظ نظام و دفاع از نظام است یکی از بزرگترین شاخص های این مکتب است.

وی افزود:حاج قاسم سلیمانی همیشه بحث امید، فرصت و پیروزی در تمام عرصه ها تولید می کرد و بر احسان و نیکی به پدرو مادر تاکید داشت.

رضوانی نسب اتصال به ولایت فقیه را یکی دیگر از شاخص های مکتب حاج قاسم سلیمانی بیان کرد و گفت: اتصال به ولایت فقیه عمود خیمه می باشد که وی در وصیت نامه خود برا این اصل تاکید می کند.

وی مسئله مسجد محوری را جز اولویت های شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد و گفت: مسجد محور جریانات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است، مسجد یک سری وظایف مهم و بزرگی دارد و مسئول مسائل و برنامه های مسجد امام جمعه است.

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ضمن تقدیر و تشکر از خدمات 25 ساله حجت الاسلام و المسلمین حاج سید جواد سلیمانی گفت: ایشان در شهرستان بافق به عنوان محور وحدت، محور تبیین دفاع از نظام و انقلاب، محور مردم داری بودند و خالصانه زحمت کشیدند.

عباس رضوانی نسب در پایان این آیین با قرائت حکم صادره از سوی شورای سیاست گذاری ایمه جمعه کشور، ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام سلیمانی، حجت الاسلام رضاسعادت فر را به عنوان امام جمعه جدید شهرستان بافق معرفی کرد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا