رئیس کمیته امداد شهرستان میبد گفت: مردم نوع‌دوست شهرستان میبد در 9 ماهه امسال پنج میلیارد و 510 میلیون تومان به‌صورت نقد، کالا و خدمات به نیازمندان شهرستان از طریق مراکز نیکوکاری کمک کردند.

یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان میبد گفت: مردم نوع‌دوست شهرستان میبد در 9 ماهه امسال پنج میلیارد و 510 میلیون تومان به‌صورت نقد، کالا و خدمات به نیازمندان شهرستان از طریق مراکز نیکوکاری کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین زین‌الدینی با اشاره به رشد 130 درصدی کمک‌های مردمی این شهرستان به مراکز نیکوکاری در 9 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال 98 گفت: مردم نوع‌دوست شهرستان میبد در 9 ماهه امسال پنج میلیارد و 510 میلیون تومان به‌صورت نقد، کالا و خدمات به نیازمندان شهرستان از طریق مراکز نیکوکاری کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه حدود 3000 خانوار نیازمند با جمعیت 6849 نفر از خدمات مراکز نیکوکاری این شهرستان در سال جاری بهره‌مند شده‌اند، افزود: هم‌اکنون 9 مرکز نیکوکاری محله در شهرستان میبد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان با کمیته امداد همکاری دارند.

رئیس کمیته امداد شهرستان میبد ادامه داد: کمک‌های اهدایی مردم خیراندیش میبد به مراکز نیکوکاری در امر خدمت‌رسانی به نیازمندان به‌صورت نقدی و کالا و در بخش‌های مختلفی ازجمله طرح اکرام ایتام و محسنین، معیشت، اشتغال، مسکن، درمان و کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه بوده است.

وی تصریح کرد: شناسایی نیازمندان واقعی محله، شناسایی و جذب خیران محله، پیوند نیازهای محرومان محله با توانمندی‌های خیران محله، استفاده از حضور و تخصص مردم، تقویت همبستگی‌های اجتماعی، مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی، احیای فرهنگ انفاق، نیکوکاری و نوع‌دوستی، دریافت کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان ازجمله رویکردهای مهم مراکز نیکوکاری محله است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا