معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در سفر به شهرستان بهاباد از روند احداث کلینیک تخصصی بیمارستان حکیم بهابادی، اورژانس و اکسیژن‌ساز این بیمارستان و ساختمان موزه علوم طبیعی بهاباد بازدید نمود.

یزدفردا: "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در سفر به شهرستان بهاباد از روند احداث کلینیک تخصصی بیمارستان حکیم بهابادی، اورژانس و اکسیژن‌ساز این بیمارستان و ساختمان موزه علوم طبیعی بهاباد بازدید نمود.

در این بازدیدها که برخی مسئولین از جمله فرماندار بهاباد، مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد و مسئولین مربوطه حضور داشتند وضعیت پیشرفت پروژه های مذکور مورد بررسی و بر تسریع در تکمیل این پروژه ها مورد تأکید قرار گرفت.

فرماندار بهاباد در حاشیه بازدید از پروژه های درمانی با اعلام پیشرفت 80 تا 90 درصدی این پروژه‌ها گفت: انشاءا...‌ به زودی بخش اورژانس و اکسیژن‌ساز به بهره‌برداری می‌رسد و در ماه آینده نیز شاهد تکمیل و تجهیز کلینیک تخصصی بیمارستان خواهیم بود.

"محمدمهدی خانی زاده" در رابطه با ساختمان موزه علوم طبیعی بهاباد گفت:  پیشرفت احداث این پروژه با حضور پيمانكار مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع در احداث این پروژه تأکید شد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا