پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) به فرماندهی بسیجی حسین فلاح که در جشنواره پایگاه‌های برتر و اسوه استان یزد شرکت کرده بود موفق شد با کسب بیشترین امتیاز مقام پایگاه برتر استان یزد را کسب کند.

یزدفردا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در مراسمی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:با تبریک کسب این مقام ارزشمند و افتخار آفرینی بسیجیان شهرستان خواستار حمایت‌های همه جانبه از این عزیزان در ادامه راه از سوی مسئولین شهرستان شدند.

سرهنگ سعید دهقان با بیان اینکه افتخار بسیج خدمت به مردم و جامعه است، افزود: کشور با داشتن چنین جوانانی که روحیه انقلابی و اسلامی خود را با جهادی گری و تعهد در آمیخته اند ان شاءالله در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار خواهد گرفت.
وی همچنین افزود: «یک فرمانده پایگاه باید سنگ صبور و حلال مشکلات مردم باشد به حدی خودتان را وقف مردم کنید که به عنوان نماینده خود شما را بپذیرند راه گشا و فرشته نجات محلات خود باشید»
وی با گرامی داشت یاد سرداردل‌ها مهمترین خصوصیت شهید سلیمانی را ولایتمداری ذکر کرد و گفت: این شهید سرباز واقعی ولایت فقیه بود.
فرمانده سپاه بهاباد تصریح کرد: اخلاص شهید سلیمانی از وی یک سردار واقعی در میدان جهاد، مقاومت، ولایتمداری، مردم باوری و مردم داری ساخت و روحیه جهادی و اخلاص سرشار از ایمان به هدف از خصوصیات وی بود.
وی هدف ازاجرای طرح اسوه را چنین برشمرد: برانگیختن عوامل انگیزشی درون سازمانی، هدف‌گذاری دقیق فعالیت‌های بسیج در پایین‌ترین رده‌های سازمانی، ترویج، تعمیم و توسعه پایگاه‌ها و الگو‌ها و نیز شناسایی و تقویت پایگاه‌های نمونه را از اهداف اجرای طرح اسوه عنوان کرد.
سرهنگ دهقان عوامل موفقیت این پایگاه را درایام شیوع ویروس کرونا ضد عفونی وگندزدائی معابر وادارات واماکن سطح شهر توسط این پایگاه، جمع اوری وتوزیع کمک‌های مومنان بین نیازمندان، تشکیل حلقه‌های صالحین و هماهنگی با امام جماعت مسجد، شرکت درگروه‌های جهادی، فضاسازی مناسب درمناسبت‌های ملی مذهبی، نصب پرچم‌های عزادرایام شهادت ائمه و نصب پرچم درولادت ائمه معصومین همچنین توزیع غذای گرم بین نیازمندان ازدیگرعوامل موفقیت این پایگاه درجشنواره طرح اسوه بود.
درپایان مراسم ازفرمانده پایگاه وامام محله مسجد و بسیجیان پایگاه با اهدای لوح تقدیر و هدایائی ازآنان تجلیل شد.
 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا