آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) شهرستان بهاباد، با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، امام جمعه شهرستان بهاباد، اعضای هیئت امناء و معاونین این مدرسه علمیه برگزار شد.

یزدفردا: حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ابراهیمی بشکانی، امام جمعه شهرستان بهاباد در آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح یزدی و ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) گفت: حوزه های علمیه، موقیعت خوبی برای رشد و تعالی طلاب می باشد؛ خوب است که این رشد از نظر اعتقادی، توحیدی و علمی باشد و سعی برآن شود که درسها به صورت کاربردی و تخصصی ارائه و از طلاب خواسته شود تا بعد از اتمام دوره سطح دو بتوانند کارامد بار بیایند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی با زنده نگه داشتن یاد حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی(رحمه الله علیه) و شهید سردار سلیمانی، افزود: وجه مشترک این دو بزرگوار با اینکه هر دو در قله بودند،  ولایت پذیری آنان بود واین ولایت پذیری آنان سبب شد هر کدام از ایشان توفیقات بسیاری را در زمینه های فعالیت  خود داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه  ماهم باید سعی کنیم طلاب متخصصی را تربیت کنیم که ولایت پذیر و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی ) باشند که اگر این اتفاق بیفتد همه مشکلات حل خواهد شد، افزود:  سرباز ولایت بودن، افتخارسردار سلیمانی بود و حضرت آیت الله مصباح نیز با اینکه مقام علمی و تقوایی بالایی داشتند  ولی خضوع ایشان در برابر رهبر معظم انقلاب، درسی است که اگر توانستیم چنین طلابی را تربیت نماییم آن وقت حوزه ولایی خواهیم داشت.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی در ادامه از زحمات خانم ام البنین شفیعی در طی 5 سال مدیریت ایشان تقدیر کرد و برای ایشان جهت خدمت در عرصه های دیگر آرزوی موفقیت کرد و به  سرپرست جدید خانم فاطمه خدادادی نکاتی را یاداور شد.

وی ارتباط دائم با امام جمعه و اعضای هیئت امنا، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد و مسئولین شهرستان و همچنین ارتباط صمیمی با اساتید، مسئولان و  طلاب را از رموز مدیریت موفق برشمرد و گفت: باید تلاش شود حوزه در متن جامعه قرار گیرد چرا که این ارتباط خیلی مهم است و مردم باید تاثیر مثبت حوزه را در جامعه احساس کنند؛ قطعا رفت وآمد مردم در مراسم های مختلف در حوزه علمیه کارگشا و مفید خواهد بود .

شناخت وضعیت موجود حوزه و مشکلات و نکات قوت و ضعف آن و برنامه ریزی برای ارتقای کمی وکیفی در زمینه های مالی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی  و پاسخگوئی به موقع به نامه ها از دیگر توصیه های مدیر حوزه علمیه خواهران استان به سرپرست جدید مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد بود.

در این نشست همچنین خانم شفیعی با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در دوره مدیریت خود از همکاری اعضای هیئت امناء و مدیریت استان در این چند سال گذشته تشکر کرد.

خانم خدادادی از انتخاب و اعتماد اعضای هیئت امناء به ایشان به عنوان سرپرست مدرسه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) تشکر  و ابراز امیدواری کرد با همکاری همه مسئولین، طلاب مستعد را برای خدمت به اسلام وانقلاب تربیت نماید.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های خالصانه خانم شفیعی تقدیر و خانم خدادادی  به عنوان سرپرست مدرسه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) شهرستان بهابادبه مدت یک سال معرفی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا