فرماندار بهاباد در دیدار رئیس سازمان اورژانس استان یزد، ثانیه ها را برای نجات جان انسان ها دارای اهمیت دانست و گفت: باتوجه به وسعت شهرستان، برای خدمت رسانی سریع تر به شهروندان لازم است پایگاه های اورژانس در دیگر نقاط شهرستان راه اندازی شود.

یزدفردا: در نشستی که باحضور رئیس سازمان اورژانس استان یزد، فرماندار بهاباد، امام جمعه بهاباد، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رئیس اورژانس شهرستان بهاباد در محل فرمانداری برگزار شد، در خصوص طرح ها و پروژه های اورژانس 115 این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

اتصال تلفن 115 بهاباد به اپراتور مرکزی فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ استان یزد، تکمیل پایگاه اورژانس جاده ای بهاباد ـ چادرملو و پیگیری برای صدور مجوز پایگاه دوم اورژانس 115 شهری از مواردی بود که در این جلسه مطرح گردید.

فرماندار بهاباد در این دیدار با تحسین از تلاش های شبانه روزی پرسنل اورژانس شهرستان در راستای حفظ جان مردم، ثانیه ها را برای نجات جان انسان ها دارای اهمیت دانست و گفت: باتوجه به وسعت شهرستان، برای خدمت رسانی سریع تر به شهروندان لازم است پایگاه های اورژانس در دیگر نقاط شهرستان راه اندازی شود. 

"محمد مهدی خانی زاده" به وضعیت پایگاه اورژانس جاده ای بهاباد ـ چادرملو که نیمه تمام باقی مانده است پرداخت و به برنامه ریزی برای بهره برداری از این پروژه تأکید نمود.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد به پیگیری های صورت گرفته برای فراهم ساختن زیرساخت های مورد نیاز برای اتصال تلفن 115 بهاباد به اپراتور مرکزی فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ استان یزد  اشاره نمود و گفت: اتصال بهاباد به ديسپاچينگ ۱۱۵ استان باعث ارائه خدمات بیشتر اورژانس می شود.

"احمد دهقان" با بیان برخی از اهداف راه اندازی اپراتور مرکزی اورژانس ۱۱۵ یزد، افزود: این اقدام باعث استفاده بهتر از ظرفیت های فوریت های پزشکی مرکز استان برای حوادث و ارائه بهینه خدماتی از جمله مشاوره رایگان برای حوادث و همچنین سرعت بخشی در امدادرسانی از طریق اورژانس هوایی بیان داشت. 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا