مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) یزد از برگزاری مسابقه کتابخوانی «سردار منتظران» با هدف آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با سردار دل‌ها در این استان خبر داد.

یزدفردا: محمود رستگاری، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد، ۱۸ دی‌ماه در نشست مجازی با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار دلیر اسلام حاج قاسم سلیمانی خدمات ارزنده‌ای برای ترویج اسلام و جهانی شدن انقلاب اسلامی به عنوان زمینه‌ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) انجام داده و خشنودی نایب بر حق ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) را به همراه داشته است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد، از سردار سلیمانی به عنوان الگوی عملی و رفتاری بسیار مطلوب برای تربیت نسل منتظر یاد کرد و گفت: بر این اساس مسابقه کتابخوانی «سردار منتظران» برگرفته از کتاب حاج قاسم قهرمان، ویژه مقطع دبستان و با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

رستگاری ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۲۷ اسفندماه سال جاری مصادف با سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، برای دریافت فایل pdf کتاب به وب سایت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی استان به نشانی www.yazd.mahdaviat.ir مراجعه کرده یا با شماره ۰۳۵۳۶۲۰۴۳۳۴ تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: دریافت فایل pdf از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد مهدویت رایگان است اما کسانی که علاقه‌مند به خرید کتاب هستند، می‌توانند با بنیاد تماس گرفته و کتاب را به قیمت سه هزار تومان خریداری کنند.

رستگاری بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارسال کد پاسخنامه به شماره ۱۰۰۰۰۳۳۵ و با ذکر «نام و نام خانوادگی – یزد» در این مسابقه شرکت کنند.

وی با اشاره به اعلام نام برندگان مسابقه در تاریخ نهم فروردین‌ماه سال آینده مصادف با نیمه شعبان، گفت: ۱۲ نفر اول هر کدام ۳۱۳ هزار تومان، ۱۲ نفر دوم هر کدام ۲۲۰ هزار تومان، ۱۲ نفر سوم هر کدام ۱۱۰ هزار تومان، ۷۲ نفر چهارم هر کدام ۱۰۰ هزار دریافت خواهند کرد و جوایز ارزشمند دیگری ویژه استان یزد در نظر گرفته شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا