دکتر پورهاشمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان به همراه رییس بیمارستان ضیایی و جمعی از کادر درمانی این بیمارستان با حضور در دفتر مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیر چادرملو در مجتمع صنعتی از توجهات ویژه مهندس تقی زاده به مراکز درمانی اردکان در امر مقابله با کرونا با اهدای لوح تقدیر، تشکر کردند.

یزدفردا: به گزارش روابط عمومی چادرملو در این نشست دکتر پور هاشمی با اشاره به اینکه مرکز درمانی کشور با غافلگیری در برابر شیوع گسترده این بیماری دچار مشکلات فراوان شدند گفت: اگر کمکهای خارج از سیستم معمول مراکز درمانی نبود ،سختیها زیادی متحمل میشدیم.اما اقدامات انساندوستانه خیرین از جمله شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به ویژه در امر تامین اکسیژن مراکز درمانی، بسیاری از مشکلات را مرتفع و جان انبوهی از بیماران را نجات داد. وی در ادامه با اشاره به اهمیت امر آموزش و ترویج فرهنگ سلامتی در جامعه اظهار امیدواری کرد،: حمایتهای چادرملو در این زمینه هم تداوم یابد. 

همچنین مهندس تقی زاده نیز ضمن تشکر از تلاشهای شبانه روزی کادر درمانی در امر مقابله با کرونا افزود: کمک های ما کمترین اقدامی است که می‌توانیم برای نجات جان انسانها انجام دهیم.

وی گفت: سلامت پرسنل شاغل در واحدهای تولیدی شرکت و شهروندان ساکن منطقه برای ما بسیار اهمیت دارد و در این راه در حد مقدورات خود کمک خواهیم کرد. مدیر عامل چادرملو تصریح کرد برنامه ها و طرح های متعددی در جهت سالم سازی محیط زندگی و زیست شهروندان در دستور کار داریم که انشالله با همراهی مسئولان منطقه به این اهداف نائل گردیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا