مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد گفت: با پایان مهلت ثبت نام در رویداد سکوی پرتاب یزد، ۲۹۱ طرح برای شرکت در این رویداد بزرگ سرمایه گذاری کشور ثبت نام کردند.

یزدفردا: محمد سپهر با بیان اینکه در حال پیگیری و کمک به شرکت ها برای تکمیل پرونده های متقاضیان سرمایه هستیم، افزود: کمیته داوری طرح های تکمیلی را غربالگری کرده و از بین آن ها حداکثر ۶۰ تیم را به مرحله داوری در روز رویداد می فرستد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد تاکید کرد: پیام رویداد سکوی پرتاپ یزد این است که شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان که سال‌ها مشغول فعالیت هستند ایده‌های خود را که به عمل آورده تجاری‌سازی کنند، وارد مرحله بزرگتری شده و جذب سرمایه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های حاضر در این رویداد اغلب تخصصی هستند که می‌توانند علاوه بر آورده مادی فواید غیر مادی نیز برای شرکت های دانش بنیان و نوآور به همراه داشته باشد و با توجه به تبحر و حضور موفقی که در بازار دارند کمک بسیار خوبی برای شرکت ها خواهند بود.

گفتنی است، بزرگترین رویداد سرمایه گذاری کشور با عنوان " سکوی پرتاب یزد" اول و دوم بهمن ماه با محوریت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و حمایت کاروان سرمایه گذاری استانی ۱۰۰ استارتاپ و پارک علم و فناوری یزد و برخی نهادها و دانشگاههای استان برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا