رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه خدمات ارائه‌شده به مددجویان و نیازمندان شهرستان ابرکوه به برکت برگزاری کنگره 4000 شهید استان یزد را تشریح کرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه خدمات ارائه‌شده به مددجویان و نیازمندان شهرستان ابرکوه به برکت برگزاری کنگره 4000 شهید استان یزد را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کاظم چاکرالحسینی رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه گفت: این نهاد در قالب دومین کنگره بزرگداشت سرداران و 4000 شهید استان یزد با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، دفتر امام‌جمعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و مراکز نیکوکاری اقدامات ارزشمندی در راستای دستگیری از نیازمندان شهرستان در قالب کمک به جهیزیه، درمان، مسکن، معیشت، امور فرهنگی و همچنین حامی یابی برای فرزندان یتیم و محسنین انجام داده است و این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مقدار 1000 مترمربع کاشی به ارزش 50 میلیون تومان و همچنین مبلغ 48 میلیون تومان کمک نقدی بابت کمک به بهسازی و مرمت واحدهای مسکونی مددجویان دریافت شده است که با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و خیران عملیات بهسازی 10 مسکن مددجویی تا پایان سال انجام خواهد گرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه افزود: مقدار 1350 کیلوگرم گوشت گوسفند به ارزش 148 میلیون تومان و همچنین 600 سبد کالا به ارزش 180 میلیون تومان با همکاری دفتر امام‌جمعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروه‌های جهادی تهیه و بین 1300 خانوار مددجو و نیازمند شهرستان توزیع‌شده است.

وی ادامه داد: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان 600 عدد کارت هدیه به ارزش 180 میلیون تومان در قالب زکات مستحبی تهیه و بین مددجویان توزیع‌شده است.

چاکرالحسینی افزود: همچنین در ارتباط با سرپرستی از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت اقدامات مؤثری از طریق حضور در ادارات آغازشده و در حال انجام است، تاکنون 90 نفر از کارکنان ادارات به‌عنوان حامی طرح اکرام ثبت‌نام کرده‌اند و این اقدام خداپسندانه تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

وی در پایان بیان کرد: این نهاد با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان و همچنین مراکز نیکوکاری در راستای اهداف موردنظر کنگره 4000 شهید استان نهایت تلاش می‌کند تا به برکت شهدا خدمات ارزشمندی به نیازمندان شهرستان ارائه شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا