در سومین روز از دهه مبارک فجر چهل و دومین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پروژه های زیرساختی مجتمع گندله سازی بهاباد شامل گاز، برق، آب و جاده دسترسی به این مجتمع بزرگ صنعتی افتتاح شد.

در سومین روز از دهه مبارک فجر چهل و دومین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پروژه های زیرساختی مجتمع گندله سازی بهاباد با حضور "محمدمهدی خانی زاد" فرماندار بهاباد، "اسداله‌ فرشاد" مدیر عامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان، شورای اسلامی شهر بهاباد و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

پروژه خط تغذیه گاز به طول 37 کیلومتر با ظرفیت ایستگاه 15 هزار متر مکعب در ساعت، احداث پست برق 132 کیلوولت بهاباد و توسعه دو فیلدر 132 کیلوولت در پست نخلستان و مجتمع گندله سازی بهاباد با خط شبکه به طول 59 کیلومتر و جاده دسترسی این مجتمع بزرگ صنعتی به طول سه کیلومتر و عرض 22 متر و پروژه آبرسانی و مخازن 10 هزار مکعبی، از پروژه هایی بود که افتتاح شد.

مجتمع صنعتی گندله سازی بهاباد که به پیشرفته ترین تجهیزات روز مجهز خواهد شد در فاصله 38 کیلومتری جاده چادرملو به بهاباد و در فاصله پنج کیلومتری راه‌آهن سراسری کشور واقع شده که قرارداد احداث راه آهن این کارخانه نیز منعقد شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا