درششمین روز از ایام دهه فجرو چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 39 پروژه عمرانی خدماتی کشاورزی آبرسانی و صنعتی ، بهداشتی وگازرسانی عصر امروز پنج شنبه با اعتباری بالغ بر 740میلیارد ریال درشهرستان بهاباد به بهره برداری رسید.

استانداریزد :

افق روشن سرمایه گذاری در شهرستان بهاباد با توجه تامین و توسعه زیرساختها

استاندار یزد درآیین بهره برداری از پروژه گاز رسانی به ۸ روستای دهستان جلگه شهرستان بهاباد، بر آینده روشن این  شهرستان در حوزه سرمایه گذاری تاکید کرد.

محمد علی  طالبی در این مراسم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام با سعادت دهه مبارک فجر، با بیان این که مجموعه شرکت گاز استان یزد، مجموعه ای پویا و فعال در استان به شمار می آید، به اهمیت تامین این زیرساخت برای توسعه کشور اشاره کرد و گفت: گاز، به جز ضرورت استفاده و بهره گیری در منازل مسکونی، نقش مهم و تاثیرگذاری در بحث تامین زیرساخت برای توسعه سرمایه گذاری دارد که خوشبختانه با تامین این شبکه مهم انرژی در استان، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری های مختلف در یزد فراهم آمده است.

استاندار یزد با بیان این که در دولت تدبیر و امید نیز به موضوع تامین گاز در شهرستان بهاباد به خوبی پرداخته شده است افزود: در زمینه تامین آب شرب و برق مورد نیاز شهرستان بهاباد نیز اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است و با ایجاد نیروگاههای جدید و خورشیدی، افق آینده سرمایه گذاری در شهرستان بهاباد بیش از پیش روشن است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت همراهی و همدلی همه مسئولان و مردم شهرستان بهاباد برای کمک به توسعه شتابان این شهرستان ابراز امیدواری کرد: با توجه به شرایط خوبی که برای سرمایه گذاری در شهرستان بهاباد به وجود آمده این موقعیت را قدر بدانیم و فرصت توسعه سرمایه گذاری این منطقه را با حفظ مصالح شهرستان فراهم سازیم.

استانداریزد بابیان اینکه کارهای خوبی درشهرستان بهاباد وروستاها انجام شده است افزود مشکلات مربوط بهه آب شرب روستاها یشهرستان بهاباد بهاباد وبخش مرکزی وآسفیچ  درسایر خدماتی که ارائه میشود مرتفع شود.

وی در پایان با اشاره به اشتغالزایی خوب ایجاد شده در شهرستان بهاباد، بر رعایت مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگ و تعامل بخش خصوصی و دولت برای رفع نیازهای عمده و اساسی شهرستان بهاباد تاکید کرد.

استانداربه واژه مهاجرت معکوس به روستاهای بهاباد اشاره کرد و افزود : اگرما به عنوان دستگاههای دولتی وشرکت های عمومی وظایف ومسئولیت رادرقبال مردم انجام دهیم وازطرفیت های موسسات و بنیادهای برکت و علوی استفاده شود قطعا کمک بسیاربزرگی درآبادانی روستاها خواهیم داشت و مردم روستاهای بهاباد با مهاجرت معکوس به این روستاها از رشد موثری برخوردارخواهند شد .

شایان ذکر است در این مراسم با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و محلی، پروژه گاز رسانی به ۸ روستای دهستان جلگه بهاباد با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال و قابلیت نصب ۴۰۰ انشعاب به بهره برداری رسید. ‌

افتتاح  39 طرح  افتتااح و اجرای سه طرح کلنگ زنی دردهه فجردربهاباد

درادامه سفر استاندداریزد به بهاباد ۹ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که ۴ پروژه پهنه دامداری علی اباد واحد گلخانه دربخش آسفیچ ،  آبیاری ۱۹۱ هکتاری کم فشار آسفیچ و پرورش شترمرغ ازدیگرطرحهائی بود که امروز افتتاح شد همچنین  کلنگ احداث مجتمع های گلخانه ای و دامداری اسفیچ نیز به زمین زده شد .

مهمترین این پروژه ها عملیات اجرایی کمربندی دهستان جلگه از روستای درب هنز تا کارخانه کیمیاداران به طول 15 کیلومتر، احداث پمپ بنزین و مجتمع رفاهی بین راهی آسفیچ، مجتمع دامداری و گلخانه ای آسفیچ و فاز دوم آبرسانی به 54 روستای بخش آسفیچ می باشد.

کلنگ ساخت احداث مجتمع آب رسانی به 58 روستای بخش آسفیچ بهاباد بااعتباری بالغ بر 29 میلیاردریال واحداث 43 کیلومتر خط انتقال آب ازبهاباد به 58 روستای بخش آسفیچ ، افتتاح وبهرهبرداری از مجتمع دامداری کویر درروستای علی آباد بخش مرکزی بهاباد با سرمایه گذاری 20 میلیاردریال با استقرار53 واحد و ایجاد اشتغال 55 نفر ، افتتاح گلزارشهید سید محمد ابراهیمی تنها شهید روستای علی آباد بخش مرکزی بااتباری بالغ بر2 میلیاردریال ، افتتاح مجتمع پرورش شترمرغ دربخش آسفیچ ، افتتاح پروژه آبرسانی به روستای ده جمال بااعتباری بالغ بر دو میلیاردو200 میلیون تومان ، افتتاح جاده بنستان سرکازه بااعتباری بالغ بر 16 میلیاردریال ازپروژه هائی بود که با حضوراستانداریزددربهاباد افتتاح وکلنگ زنی شد .

انتهای پیام /

.

 

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا