امام‌جمعه مهریز گفت: ایران بعد از انقلاب اسلامی دچار تحولات شگفت‌انگیز و زیادی از نظر کمی و کیفی شده است که مهم‌ترین آن مردم‌سالاری است

به گزارش یزد فردا؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه نماز جمعه امروز اظهار داشت: کشور ایران بعد از انقلاب اسلامی دچار تحولات شگفت‌انگیز و زیادی از نظر کمی و کیفی شده است که مهم‌ترین آن مردم‌سالاری است، مصداقش این است که با شرکت در انتخابات، سرنوشت خود را رقم می زنند.

 

وی ضمن تقدیر از اقدامات خوب مسئولین در خصوص مسائل عمرانی و خدماتی ادامه داد: هنوز در مورد مسائل اقتصادی سوءمدیریت وجود دارد و مردم از آن گله‌مند هستند که لازم است مسئولین برای رفع آن تلاش کنند.

 

وی عنوان کرد: از شکننده‌‌ترین ضربات به رژیم پهلوی در سال 57 اقدام شجاعانه کارکنان نیروی هوایی در روز 19 بهمن در بیعت با امام خمینی (ره) و رهبری بود که سندی از افتخار، حماسه، رشادت و ایمان را در پای زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسید، به عبارت دیگر مردم ایران بیعت تاریخی با امام و ولایت داشتند که این مسئله باعث پیروزی آن‌ها در 22 بهمن شد.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محی‌الدینی با اشاره به نزدیک شدن به یوم‌الله 22 بهمن، ادامه داد: این روز را باید جشن گرفت و گرامی داشت اما به واسطه بیماری منحوس کرونا تجمع و راهپیمایی این روز یوم‌الله را مانند سال های گذشته  نخواهیم داشت و مساجد و کسبه می‌تواند طبق فرمایش حضرت آقا پرچمی  را در سر در مغازه یا مساجد نصب کنند.

 

امام جمعه مهریز همچنین به رزمایش شهدای امنیت در طی دیروز و امروز در سراسر استان یزد اشاره کرد و گفت: این رزمایش از سوی نیروی انتظامی و سپاه مقتدر در شهرستان مهریز با هدف پیشگیری از ناامنی ها برگزار شد. اجرای این رزمایش‌ها خواب‌هایی که دشمنان برای ملت و دولت ایران می‌بیند را بر باد می‌دهد. 

 

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: نمایشگاه پویش فاطمی - علوی از میلاد حضرت فاطمه(س) تا میلاد حضرت علی (ع) به منظور تهیه 110 جهیزیه برای نوعروسان نیازمند که هر جهیزیه به ارزش 25 میلیون تومان است، در حال برگزاری است و خیرین ضمن بازدید از این نمایشگاه، می‌توانند در این پویش خداپسندانه هم شرکت کنند.

  • نویسنده : چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا