امام جمعه مهریز گفت: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است و تمامی اقشار جامعه باید نسبت به این موضوع حساس و جدی باشند.

به گزارش یزد فردا؛ حجت‌الاسلام ‌والمسلمین عبدالرضا محی‌الدینی امام جمعه مهریز در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مهریز اظهار داشت: کوتاهی در انجام مسئولیت ها پذیرفتنی نیست و مسئولین باید تمام تلاش خود را انجام داد تا به آرامش برسند اگر این امر انجام شود عرصه خدمت رسانی بسیار زیبا است.  

 وی ادامه داد: با تبین فرمایش امام خمینی(ره) که انقلاب اسلامی را باید به همه جهان صادر کنیم گفت: این به معنای نشر فرهنگ فاطمی، علوی و میراث ائمه اطهار(ع) است و امروز این رسالت مهم برعهده ما قرار دارد.

محی‌الدینی با اشاره به سخنان رهبری اشاره کرد که  دولت باید جوان، مؤمن و انقلابی باشد گفت: یعنی مسئولین باید روحیه جوان و انقلابی داشته باشد مانند حاج قاسم سلیمانی با اینکه 60 سال سن داشتند اما از تلاش و پشتکار فراوانی برخوردار بودند.

وی ادامه داد: افرادی که مسئولیت کاری را می‌پذیرند با جذب حداکثری و دفع حداقلی  پرتلاش و بدون ناامیدی کار خود را به نحو احسنت انجام دهند.

 حجت‌الاسلام محی‌الدینی بیان کرد: احترام و تکریم علما بر مسئولین سازمان تبلیغات واجب است و نباید چیزی جز خدمت در وجود مسئولی وجود داشته باشد.

وی گفت: انقلاب اسلامی هم اکنون در دستان ما امانتی گران‌بهاست رسم امانت‌داری نگهبانی، حراست و پشتیبان از آن و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

 وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا با روش های مختلف به انقلاب اسلامی و نظام برخواسته از آن آسیب برساند،افزود: دشمن پس از شکست در عرصه های مختلف از جمله جنگ نظامی و تحریم، تلاش دارد تا از طریق جنگ نرم و عرصه های فرهنگی و نفوذ و به اهداف خود دست یابد. که آگاهی مردم مانع از این امر می شود.

 وحدت و همدلی رمز پیروزی و پیشرفت انقلاب است

 همچنین فرماندار مهریز اظهار داشت: همه اقشار مردم همانند اعضای پیکر بزرگ ایران هستند که باید باهم، وحدت، همدلی داشته و این رمز پیروزی و پیشرفت انقلاب است

 رضا زارع زاده گفت : قلب تپنده هر شهرستانی سازمان تبلیغات و مجموعه فرهنگی آن است که باید به دور از هرگونه  آلودگی باشد.

 وی گفت: یکی از حربه‌های همیشگی دشمنان برای ضربه‌ زدن به انقلاب اسلامی ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان و دمیدن روح ناامیدی در جامعه است بنابراین همه اقشار باید با درک شرایط کشور برای خنثی کردن توطئه‌ها همراهی کنند.

زارع زاده با اشاره به عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم ایران می‌خواستند سرنوشت کشورشان را خودشان تعیین کنند. به همین علت دست به قیامی بزرگ زدند که نتیجه آن انقلاب اسلامی بود.

 وی با اشاره به وحدت میان امام جمعه و فرماندار گفت: این وحدت باید سرلوحه همه مسئولین باشد. همبستگی و انسجام باعث خدمت و  پیشرفت شهرستان مهریز می‌شود.

 فرماندار مهریز با بیان اینکه علمای دینی حافظ اتحاد، وحدت و همدلی هستند ادامه داد: شهروندان در کنار مسئولین که هم اکنون صلاحیت آنها تائید شده است قرار گیرند و آنها را در پیشبرد اهدافی که مطابق با فرامین اسلامی است یاری کنند.

در این مراسم با قدردانی از حجت‌الاسلام محمد علی متوسل به جای وی حجت‌الاسلام محمد صادق مومن به عنوان ریئس سازمان تبلیغات اسلامی مهریز معرفی شد.

 

 

  • نویسنده : چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا