میربهبودی از برنامه ریزی ۳۰ عنوان برنامه در راستای بزرگداشت کنگره ملی شهدای استان یزد در شهرستان خاتم خبر داد.

یزدفردا: «جواد میربهبودی» پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته شهرستان خاتم در کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: شهرستان خاتم دارای 115 شهید است که در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان یزد تعداد 30 عنوان برنامه به منظور بزرگداشت یاد و خاطره این شهدا برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در حوزه محرومیت زدایی اقدامات خوبی در شهرستان انجام شد که احداث 6 واحد مسکونی، احداث 100 واحد سرویس بهداشتی و حمام، تعمیر 40 واحد مسکن محرومین، تهیه مصالح و لوازم ساختمانی برای کمک به ساخت منازل محرومان از جمله این موارد بوده است.

فرماندار شهرستان خاتم بیان کرد: در زمینه بسته های حمایتی نیز تهیه و توزیع 3 هزار بسته مواد غذایی، تهیه 580 لوازم التحریر، 3 هزار دست لباس، 400 عدد کیسه آرد رایگان، 288 مورد وام اشتغال، پرداخت تسهیلات به 300 طرح اشتغالزا، پوشش 200 نفر از محرومان در بیمه روستایی و عشایری انجام شده است.

میربهبودی گفت: در حوزه عمرانی و تامین زیرساخت های لازم نیز 25 پروژه داشتیم که برق رسانی به 12 روستا، احداث شبکه و نصب ترانس، آبرسانی سیار بالغ بر 500 سرویس آب از جمله این موارد است.

وی ادامه داد: زیرسازی معابر خانواده شهدا، تامین زیرساخت آب و برق شهرک مسکونی روستای ترکان، برق رسانی به شهرک مسکونی روستای هرابرجان، شروع پروژه بیمارستان خاتم نیز در این راستا انجام شده است.

فرماندار شهرستان خاتم بیان کرد: ساخت زمین ورزشی و چمن مصنوعی روستای بختیاری و راه اندازی سایت بی تی اس و همچنین شبکه های تلویزیونی در یکی از روستاهای شهرستان به عنوان اقدامات دیگر ما بوده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا