فرمانده انتظامي استان از كشف محموله 170 كيلوگرمي ترياك در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی مشترک این فرماندهی و پلیس کرمان درشهرستان سیرجان خبر داد.

یزدفردا: سردار "عباسعلی بهدانی فرد " گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پی اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک نفر قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر را که قصد انتقال مواد افیونی در شهرستان سیرجان از توابع استان کرمان به استان های مرکزی کشور را داشت از مبداء شناسائی و زمین گیر کنند.

وي تصريح كرد : در این راستا ماموران پلیس مواد مخدر با همکاری پلیس شهرستان سیرجان پس از شناسائی محل اختفاء متهم با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل متهم مقدار 170 كيلوگرم ترياك كشف کردند.
سردار بهدانی فرد خاطر نشان كرد: در اين زمينه يك دستگاه خودرو توقيف و یک نفر قاچاقچي نيز دستگير که براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شهرستان سیرجان شد.
فرمانده انتظامي استان یزد با اشاره به اينكه تمامی اقدامات اطلاعاتی این عملیات توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد انجام شده بود از تعامل و اقدام به موقع پلیس استان کرمان در انجام عملیات ضربتی و کشف مواد افیونی تقدیر کرد و افزود: هیچگاه افراد قاچاقچی نباید احساس امنیت و آرامش داشته باشند چرا که همواره چشمان بیدار پلیس در تعقیب قانون گریزان است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا