مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه مرحله اول انتخابات الکترونیکی مجمع شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت این استان در تاریخ ۲۵ دیماه امسال به نصاب نرسید از برگزاری مرحله دوم این انتخابات در اواخر اسفندماه خبر داد.

یزدفردا: علی نمازی روز چهارشنبه با بیان اینکه تاکنون حدود ۷۰ درصد  از دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام ثبت نام کرده اند افزود: ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت سهامداران برای شرکت در این مجمع ضروری است و سهامدارانی که روش غیرمستقیم را در مدیریت سهامداری خود انتخاب کرده اند نسبت به این امر اقدام کنند.

وی برگزاری این انتخابات و انتخابات اعضای مجمع و هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری استان را با توجه به تعداد بالای اعضای آن مهم خواند و گفت: این شرکت، بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری استان به شمار می رود و از سهامداران تقاضا داریم در انتخابات مشارکت گسترده داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری استان ۴۵۳ هزار نفر عضو دارد گفت: امیدواریم با حضور حداکثری اعضا در انتخابات مجمع، افراد خبره و با تجربه برای مدیریت آن انتخاب شوند.

وی میزان سرمایه شرکت سرمایه گذاری استان یزد را افزون بر شش هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سهام این شرکت متشکل از ۴۰ شرکت اقتصادی بزرگ و معتبر ایران می باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا