زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

دیروز همراه با زبان‌دراززاده رفتیم خدمت سلطان‌الآیینه تا درد دلی کنم گفتم: حاجی‌آقا! لطفاً به مبلغان دین و انقلاب بگویید از خودشان مطلب نگویند از کتاب‌های مرجع و معتبر نقل کنند ما دینمان و اعتقادمان را از سخنان عالم عامل داریم که با مدرک معتبر بدون غلو و جعل تبلیغ می‌کردند.

کلیپی دیدم که فکر کنم سفارش دشمن بود بر زبان دوست نادان دین‌زدا جاری شده بود به جای دین‌افزا اگر به همین روال ادامه یابد بعید است نشنویم: مبلغ با لهجه اصفهانی می‌گوید: علت شکست جنگ بدر بمباران هوایی دشمن بود یا تاریخدان نوظهور که به جای نقل، تحریف می‌کند با ته لهجه عربی می‌گوید یزید با آرپی‌جی زد کشتی نوح رو ترکاند و در جنگ صفین معاویه شیمیایی زد و استاد جوان فیلسوف در مذمت غرب بفرماید این برده‌داری ادامه برده‌داری جاهلی است.

ابوجهل نماد امریکا و اسراییل و اروپا است بلال برده‌اش بود ابوجهل بلال را به تیم فوتبال آرسنال با ده میلیون درهم فروخت اینجا که رسیدم‌ سلطان‌الآیینه رو به زبان‌دراززاده کرد و گفت: پدر قرص‌ و داروهایشان را خورده‌اند که دوباره زدند روی موج پرت و پلاگویی!! نورچشمی گفت از وقتی که گفتند در واکسن فایزر میکروچیپ گذاشتند پدر داروهاشان را نخورده است و در پدر دنبال کنستانتره شتر و روغن بنفشه می‌گردند.

زبان دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/ok8Tt
  • نویسنده : زبان دراز
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا