مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، اقدامات ده ماهه برنامه‌های نگهداری و تعمیرات شبکه انتقال این شرکت را شرح داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، سیف‌الله افضلیان‌تبار با اشاره به اهمیت نگهداری و تعمیرات شبکه انتقال افزود: به منظور حفظ پایداری و قابلیت اطمینان شبکه برق استان، برنامه‌های نگهداری و تعمیرات، با هماهنگی صنایع، نیروگاه‌ها، شرکت توزیع نیروی برق استان و شرکت‌های برق منطقه‌‌ای مجاور، با تشکیل جلسات متعدد به صورت ماهیانه برنامه ریزی و تدوین می‌شوند.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه نخست سال جاری تا کنون در مجموع ۹۶ درصد از برنامه‌های تدوین شده محقق شده است خاطرنشان کرد: ۴ درصد برنامه‌های تدوین شده نیز به دلیل عدم موافقت نیروگاه‌ها، دیسپاچینگ ملی، صنایع، شرکت توزیع نیروی برق و شیوع ویروس کرونا محقق نشده است.

افضلیان‌تبار افزود: با توجه به شرایط خاص و هدف گذاری انجام شده در ابتدای سال تاکنون عملکرد مطلوبی حاصل شده و امیدواریم با تداوم این روند، تا پایان سال نیز شاهد رشد شاخص عملکردی برنامه‌های نگهداری و تعمیرات باشیم.

مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه‌‌ای یزد همچنین با بیان اینکه حتی در شرایط سخت نیز هیچ گونه مانعی برای خدمات رسانی به مردم وجود ندارد، اظهار داشت: در مجموع طی ۱۰ ماه اخیر بالغ بر ۲۹۰۰ برنامه سرویس، تعمیرات اساسی ترانسفورماتور، رفع اشکالات ایستگاهی، بازدید خطوط، تعمیرات خطوط و شستشو انجام شده است.

وی دستیابی به این عملکرد را معلول همکاری و همدلی کارکنان امور دیسپاچینگ و مخابرات، امور انتقال نیرو، مدیریت نگهداری و تعمیرات و پیمانکاران نگهداری و تعمیرات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد دانست.

  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا