ناظر حوزه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، گفت: در آخرین روز طرح ویژه تخفیف 30درصدی هزینه خدمات مهندسی، بالغ بر 122 پرونده نظارتی بر روی سامانه ارجاع نظارت قرار گرفت.

یزدفردا: محسن صحرا کاری مشاور و ناظر حوزه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، گفت: در آخرین روز طرح ویژه تخفیف 30درصدی هزینه خدمات مهندسی، بالغ بر 122 پرونده نظارتی بر روی سامانه ارجاع نظارت قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد؛ وی با بیان اینکه پیش بینی می شود حجم کار ورودی به سازمان در پایان سال 1399 به بیش از یک میلیون متر مربع بالغ گردد، افزود: طرح تخفیف ویژه نظام مهندسی از 23بهمن آغاز و در پایان روز هفتم اسفند ماه به پایان رسید که در این دوره استقبال مناسبی از طرف مالکان بعمل آمد.

وی تاکید کرد: سامانه ارجاع نظارت فرصت مناسبی است تا ضمن شفاف سازی امور سازمان، مهندسان ناظر بتوانند با فراغت خاطر و بر اساس علائق، ظرفیت و صلاحیت حرفه ای خود، نسبت به اعلام داوطلبی برای انجام نظارت اقدام نمایند.

مشاور و ناظر حوزه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد خاطرنشان کرد: ساخت و ساز های غیر مجاز در استان یزد به عوامل متعددی برمی گردد و متاسفانه ۶۵درصد ساخت و سازها  را در برمی گیرد که با توجه به قیمت تمام شده ساختمان و اینکه امروزه ساختمان یک سرمایه ملی محسوب می شود ضرورت دارد توجه بیشتری به این موضوع از سوی مسئولان صورت گیرد.

صحراکاری ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح های ویژه تخفیفی در سازمان نظام مهندسی و خدمات ارائه شده مطلوب از سوی مهندسان عضو این نهاد اقبال و گرایش مردم برای استفاده از خدمات مهندسی افزایش یابد تا شهر از ساخت و سازهای متخلفانه و البته نا ایمن رهایی یابد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا