وضعیت نابسامان و عدم نتیجه‌گیری تیم فوتبال شهید قندی یزد به عنوان تنها نماینده استان در لیگ دسته ۲ کشور به رغم برخی تغییر و تحولات در کادر فنی همچنان ادامه دارد .

یزدفردا: جناب حسن‌زاده( سرمربی تیم )، با احترام به ۶۰ بازی ملی شما و حضور در آبی‌های پایتخت، این اولین حضور شما به‌ عنوان سرمربی تیم بزرگسالان مطرح است و از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای به فکر تیمی که با آن قرارداد دارید و متعهد شدید باشید، نتایج ضعیف جزو عملکرد شماست.

استقلال کادرش را شناخته و اینکه برخی با چه دلایلی از احتمال پیوستن شما به استقلال، بازار گرمی می‌کنند و شما هم می‌پسندید را نمی‌دانیم، ولی این درست نیست.

آقای حسن‌زاده از صفحه شخصی شما هم می‌شود به مشغله ذهنی و دغدغه شما پی‌برد که چقدر تیم برایتان مهم است.

از سه بازی، ۲ شکست، یک تساوی، پذیرش ۲ گل زود هنگام دقیقه سه و پنج از شاگردان شما که خود از بهترین مدافعان زمان خود بوده‌اید دور از ذهن است.

هوادار یزدی انتظار اولین پیروزی مقابل تیم قعر جدولی شهرداری بم داشت که متاسفانه حاصل نشد ، امید که در آینده به همت مجموعه تیم، شما، کادرفنی و بازیکنان نتایج آبرومندانه‌ای حاصل شود.

تیم شهید قندی یزد در چارچوب هفته دوازهم لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور عصر دیروز (یکشنبه ) با کسب نتیجه مساوی یک بر یک در مقابل شهرداری بم متوقف شد.

این مسابقه بدون حضور تماشاگران و با رعایت نکات بهداشتی در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد و  گل تیم شهید قندی در دقیقه ۱۳ از سوی سید جواد شفیعی‌پور و گل تیم شهرداری بم در دقیقه ۱۰ از سوی  فرهاد درویش‌زاده به ثمر رسید.

تیم فوتبال شهید قندی یزد با این نتیجه ضعیف خانگی و کسب ۱۱ امتیاز در مکان یازدهم و تیم شهرداری بم با کسب چهار امتیاز در قعر جدول  رده بندی  گروه دوم ۱۴ تیمی لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور قرار دارد.

تیم قندی در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های «ویستاتوربین » تهران، علم و ادب و محتشم تبریز، سپیدرود رشت، شهرداری بندرعباس ، شهرداری همدان، مس‌نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، «آوالان» کامیاران ،  امید گناوه، ایرانجوان‌ بوشهر، اسپاد تهران و فولاد نوین اهواز حضور دارد .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا