عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور به پیشنهاد محمدعلی طالبی استاندار یزد ، در حکمی محمدحسین امامی میبدی را به مدت چهار سال به سمت فرماندار ابرکوه منصوب کرد.

یزدفردا: امامی در سال ۱۳۸۵ نیز فرماندار ابرکوه بود.

در حکم روز سه شنبه وزیرکشور آمده است : امید است با اتکال به خدا و در چارچوب وظایف در راستای تحقق اهداف و نظام جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ الله ‌العظمی خامنه‌ای موفق و موید باشید.

امامی میبدی پانزدهم دی ماه ۱۳۹۹با ابلاغ محمدعلی طالبی استاندار یزد به سمت سرپرست فرمانداری ابرکوه منصوب شد.

وی دانش آموخته فوق لیسانس جغرافیا و برنامه ریزی شهری است و  ۲۷ سال سابقه خدمت در دستگاه های دولتی وزرات کشور را دارد ، کارشناس دفتر برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری ، معاون فرماندار و فرماندار سابق ابرکوه و نیز مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها را در پرونده کاری خود دارد.

ابرکوه تا قبل از آذر۱۳۶۶ جزو  استان فارس بود که با تصویب هیات وزیران در فروردین سال  ۱۳۶۷ رسما به استان یزد ملحق شد.

حبیب اله بیطرف استاندار وقت یزد در حکمی پس از الحاق بخش ابرکوه به شهرستان تفت ، حسین علی فلاح را به عنوان نخستین بخشدار ابرکوه منصوب کرد.

انتصاب دهمین  فرماندار شهرستان ابرکوه

در پی درخواست مردم و پیگیری های مسوولان استان یزد ، ابرکوه در سال ۱۳۷۳ رسما از سوی وزارت کشور به شهرستان ارتقا یافت و محمدرضا شکوهی بافقی به عنوان نخستین فرماندار ابرکوه  منصوب شد.

پس از شکوهی ، احمد صلواتی اردکانی در سال ۱۳۷۶ ، سید مسعود عظیمی ابرقویی در سال ۱۳۸۰ و محمدحسین امامی میبدی در سال ۱۳۸۵ به عنوان فرماندار ابرکوه انتخاب شد،

از دیگر فرمانداران ابرکوه می توان به محمد عادل ، اسماعیل برزگر ابرقویی ،سید نبی رسولی ،محمد محامدی ( سرپرست فرمانداری) و محمد کاظمی نسب نام برد که  در دی ماه ۱۳۹۹به علت بیماری استعفا کرد که مورد موافقت قرار گرفت.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا