نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، با حضور در کتابخانه مرکزی یزد در محوطه اطراف این کتابخانه چند اصله نهال میوه کاشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد، به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، با حضور در کتابخانه مرکزی یزد در محوطه اطراف این کتابخانه چند اصله نهال میوه کاشت.

در حاشیه این برنامه که رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و محمدرضا آخوندی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز حضور داشتند، آیت‌الله ناصری با اشاره به لزوم حفظ منابع طبیعی و توسعه فضای سبز شهری، از مردم استان خواست با کاشت درختان باثمر و مفید در منزل و محیط زندگی خود، به پاکی و سرسبزی شهر خود کمک کنند.

وی با اشاره به پیشنهاد سازمان منابع طبیعی استان برای کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی نیز گفت: پس از دعوت مسئولان منابع طبیعی برای کاشت نهال، بنده پیشنهاد دادم این حرکت ارزشمند در محوطه کتابخانه تازه تأسیس مرکزی یزد صورت گیرد تا فرهنگ‌سازی برای حفظ حراست منابع طبیعی و درختان با توصیه برای حضور در کتابخانه و بهره‌مندی مردم از منابع ارزشمند کتابخانه‌ها همراه شود.

آیت‌الله ناصری همچنین  پس از این برنامه، با حضور در کتابخانه از برخی بخش‌های آن دیدن کرد و قول حضور مجدد در کتابخانه و بازدید کامل از بخش‌های این کتابخانه را داد

از دیگر برنامه‌های امام جمعه یزد در کتابخانه مرکزی، حضور در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق بود که به میزبانی کتابخانه مرکزی یزد برگزار شد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا