فرماندار مهریز از دست‌اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و شوارها در این شهرستان خواست، با بی‌طرفی کامل نسبت به فرد یا جریان خاصی ، قانون و مقررات را در برگزاری باشکوه این رخداد مهم ملی مدنظر قرار دهند.

یزدفردا: رضا زارع‌زاده مهریزی پنجشنبه‌شب در نشست ستاد انتخابات شهرستان با بیان اینکه تاکنون هماهنگی و همراهی خوبی بین عوامل دست‌اندرکار این رخداد سرنوشت‌ساز برای آینده کشور ایجاد شد، افزود: معیار برگزاری انتخابات سال آینده ،فقط قانون و اجرای دقیق مقررات آن است .

وی ادامه داد: تمامی دست‌اندرکاران انتخابات باید امین مردم و حافظ رای آنها باشند و برای حضور مردم به امیدآفرینی و اعتمادسازی در شعبه های اخذرای نیاز است ،بدون شک با رعایت مقررات از سوی همه مسوولان حماسه‌ای ماندگار در سال آینده و برگزاری باشکوه آن خلق شود.

این مسوول سیاسی در شهرستان مهریز با بیان اینکه تمامی اقدام‌ها تاکنون در منطقه بر اساس روزشمار ابلاغی انتخابات از سوی وزارت کشور پیگیری و وظایف دقیق در شهرستان صورت گرفته است، اظهارکرد: همراهی مردم و مسوولان در صحنه‌های مختلف انقلاب مایه عزت و سرفرازی جمهوری اسلامی است.

زارع‌زاده مهریزی بیان کرد: حراست از آرای مردم و عمل به قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات پیش‌رو، محور حرکت و هدف غایی است و هر فردی و یا افرادی انتخاب شوند، مورد احترام هستند و همه باید همواره به مقررات و وظایف الهی و ملی خود عمل کنند .

همچنین محمد جواد برزگر رییس ستاد انتخابات شهرستان مهریز با ارایه گزارشی از اقدام‌های انجام شده برای برگزاری انتخابات، به همدلی خوب موجود بین هیات نظارت با ستاد انتخابات و فرمانداری اشاره کرد و از تلاش تمامی دست‌ اندرکاران این پروسه ملی قدردانی کرد .              

هشت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل هیات اجرایی مهریز برای برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و سیزدهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری سال ۱۴۰۰ دیروز( پنجشنبه) در این شهرستان با رای‌گیری مشخص شدند.

 این رای‌گیری بر اساس مقررات با حضور هیات نظارت ، فرماندار و جمعی از اعضای ستاد انتخابات شهرستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سالن شهد باهنر برگزار شد.

از میان ۳۰ داوطلب برای انتخاب این افراد به ترتیب سعید قریشی، محمود زارع بیدکی ، سید رسول محسن‌زاده، سید جلیل عقیلی، غلامرضا محسنی ، کاظم سبحان زاده، محمدرضا موحد و صادق کیخا مومن به عنوان اعضای اصلی و حمیدرضا بشارت، محمود صادقی، علی‌محمد زارع بیدکی، هادی ابویی و بمانعلی زارع خورمیزی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

 اعضای هیات اجرایی در چارچوب مقررات وظایف خود را در برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ که در ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود ، انجام می‌دهند.

همچنین فرماندار مهریز ۱۴ اسفندماه جاری در احکام جداگانه‌ای اعضای ستاد برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان را منصوب کرد.

زارع‌ زاده مهریزی در این احکام، محمد جواد برزگر منشادی را به عنوان رییس ستاد، مسعود خلیلی، مسوول کمیته امنیتی و استعلامات، مهدی شکری بغدادآبادی دبیر و سیدعلی‌محمد حسینی را به عنوان مسوول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات منصوب کرد.

همچنین محمد ابویی مهریزی، کمیته پشتیبانی، مهدی شکری مسوول فناوری و اطلاعات، مصطفی آخوندی مسوول ثبت‌نام و سمیه زارع در سمت مسوول آموزش منصوب شدند.

رییس ستاد اجرایی انتخابات شهرستان مهریز گفت: ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر  ۲۰تا ۲۶ اسفند ماه جاری تعیین شد.

زارع‌زاده مهریزی افزود: بر اساس تبصره سه ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان هنگام ثبت‌نام باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ آن بیش از سه ماه نگذشته باشد را ارایه کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا