مدیر اجرایی ستاد عتبات عالیات مهریز گفت: شهروندان مومن منطقه از ابتدای امسال تاکنون سه میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات در کربلا و نجف اشرف کمک کردند.

یزدفردا: محمدعلی زارع جمعه شب در گفت و گو با خبرنگاران شهرستان افزود: نذورات به صورت کمک نقدی، اهدای طلا و جواهرات و بافت فرش بوده است .

وی ادمه داد: بافت ۱۴ تخته فرش به ارزش یک ملیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از دیگر اقداماتی است که توسط برخی از بانوان مومن در شهر و روستاها صورت گرفت.

این مسوول خاطرنشان کرد: در این مدت حدود ۲۰۰ نفر از بانوان در بافت فرش در مناطق مختلف منطقه به صورت افتخاری با ستادبازسای عتبات همکاری داشتند. 

به گفته زارع، ستاد عتبات عالیات برای کمک به بازسازی مکان‌های مقدس، تمام لوازم اولیه مورد نیاز بافت قالی را در اختیار بانوان علاقه‌مند  شهرستان قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: خانواده‌های علاقه‌مند برای همکاری در این امر مهم به دفتر ستاد واقع در بلوار شهدای هفتم تیر مراجعه تا امکانات مورد نیاز  در اختیار آنها گذاشته شود.

طی سال گذشته توسط ۱۵۰ نفر از بانوان مومن مناطق شهری و روستایی ۱۵ تخته قالی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال تهیه و اهدا شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا