جانشین فرمانده انتظامي استان ، از كشف 5 هزار و515عدد انواع ترقه به ارزش 72 میلیون ریال در یزد خبر داد .

یزدفردا: سرهنگ "منوچهر نصیری" عنوان داشت: با توجه به در پيش بودن چهارشنبه آخرسال و تعطيلات نوروز و براي پيشگيري از هر گونه حادثه و آسيب به مردم، برخورد پليس با اين گونه رفتارهاي مجرمانه نيز تشديد شده است و هر مورد مشكوكي به دقت بررسي مي شود.

نصیری با اعلام استمرار و تقويت طرح ارتقاء امنيت اجتماعي به خصوص در ايام پاياني سال ادامه داد: در همين راستا ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با دريافت گزارشي مبني برفعاليت غيرمجاز متصدی یک سوپر مارکت در امر خريد و فروش موادمحترقه، موضوع را به طور ويژه پيگيري كردند.

اين مسئول انتظامي تصريح كرد: ماموران پليس پس از بررسي هاي اوليه و هماهنگي هاي لازم با مقام قضائي در بازرسی از مغازه متهم 5 هزار و 515عدد انواع مختلف موادمحترقه كشف کردند.
سرهنگ نصیری به سودجوياني كه با رفتارهاي هنجارشكنانه ، سلامت و در برخي موارد جان خود و ديگران را به مخاطره مي اندازند، هشدارداد: پليس با تمام توان در برابر اين افرادمقابله می کند.

جانشین فرمانده انتظامي استان همچنين از عموم خانواده ها خواست در اين ايام نظارت كامل بر رفتار فرزندان خود داشته باشند تا هيچ گونه حادثه تلخ و ناگواري، آرامش و آسايش آنان را مختل نكند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا