جشن شکوه مادری به منظور بیان جایگاه مادران در مبحث تحکیم بینان خانواده و کاهش آسیبهای ناشی از پیری جمعیت همزمان با اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال نو در میبد برگزار شد.

یزدفردا: «پروین امینیان» فرمانده حوزه بسیج خدیجه الکبری میبد در حاشیه این مراسم که به همت این این حوزه مقاومت و با همکاری یکی از واحدهای صنعتی در سالن همایش شورای شهر میبد برگزار شد گفت: این مراسم با موضوع تحکیم خانواده و با نگاه به آسیب‌ کاهش پیری جمعیت، سعی کرد با توجه به این که زن محور خانواده است و  ارتباط موثر زوجین مهارتی است که موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود، در بخش‌های متنوع این پیام را به مخاطبین خود برساند.

وی افزود: مقام مادری یک مقام و جایگاه ویژه است و فرزندآوری یک امتیاز و افتخار برای زنان بشمار می‌آید ولی اگر فرهنگی غیر از این در جامعه غالب شود، جامعه‌سوز و بنیان‌برانداز است.

این مراسم که همراه با سخنرانی احمد آبائی از کارشناسان خانواده، برنامه‌های شاد و استنداپ کمدی توسط بانوی هنرمند میبدی، مولودی خوانی و برگزاری مسابقه بود، با زبان طنز و تصویر در بخش‌های مختلف به آسیب های پیری جمعیت اشاره کرد.

 اهدای تندیس شکوه مادری به مادران کمتر از ۴۵ سال و دارای چهار فرزند یا بیشتر بودند و اعطای هدفمند هدیه به تمام شرکت کنندگان در مراسم از دیگر بخشهای این موراسم بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا