مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: سال ۱۳۹۹ برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی اقشار مختلف مردم از شجاعت و دستاورد رزمندگان اسلام از هشت سال حضور در جبهه های جنگ تحمیلی ،۴۵ عنوان کتاب مربوط به این حوزه از سوی انتشارات خط‌شکنان این نهاد چاپ شد و در دسترس عموم قرار قرار گرفت.

به گزارش یزدفردا به نقل از ایرنا، سرهنگ منصور زارع افزود: زندگی‌نامه، وصایا، خاطره ، معرفی و سرگذشت پژوهی شهیدان اهم موضوع کتاب‌های به چاپ رسیده، است .

وی ادامه داد: علاوه بر  چاپ این تعداد کتاب به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان ۶۰ عنوان هم با همکاری نویسندگان و همراهی برخی نهادها و همراهی ایثارگران چاپ شد.

کنگره یادشده دیروز( سه شنبه) با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی از خانواده های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسوولان محلی در شهر یزد برگزار سد.

این مسوول خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های محوری سالانه این اداره‌کل انتشار کتاب با همکاری سایر نهادها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هشت سال دفاع مقدس است.

به گفته زارع بعد از دفاع مقدس تاکنون ۵۰۰ عنوان کتاب در این حوزه با همکاری رزمندگان بسیجی ، سپاهی و پیگیری نویسندگان مختلف در استان چاپ و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا