نماینده مردم میبد و تفت در مجلس: پارک مشاهیر و بانوان با اختصاص زمین از سوی راه و شهرسازی و جذب اعتبار از سوی شهرداری ساخته می‌شوند.

به گزارش یزدفردا، معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار گفت: تصمیم خوبی برای تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در میبد گرفته و زمین مورد نیاز اجرای طرح تامین شد.

صادقیان افزود: همچنین برخی از مشکلات روستای واقع در محدوده و حریم شهر رفع و موضوعات مرتبط با میراث فرهنگی و بافت تایخی و محدوده‌های بافت فرسوده هم مطرح و قرار شد در ماه‌های ابتدای سال در روند رفع موانع اجرای این طرح‌ها تسریع کنیم.

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی هم اظهار داشت: در حوزه مسکن مقرر شد تا در کمترین فرصت ممکن یعنی ظرف دو هفته آینده نسبت به شروع ساخت مسکن اقدام ملی و واگذاری به متقاضیان واجدالشرایط اقدام کنیم.

میرمحمدی ادامه داد: در حوزه بنیاد مسکن هم قرار شد زمین‌های در اختیار بنیاد مسکن، به افراد ثبت نام کننده واگذار شود. ۶ هکتار زمین طی دو هفته آینده برای شهروندان بفروئیه تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با اشاره به تصویب احداث میدان تره بار، ترمینال مسافربری، موزه فرهنگ عاشورایی و معدن گل رس برای سفالگران تصریح کرد: مراحل ساخت پارک مشاهیر و همچنین پارک بانوان نیز با اختصاص زمین از سوی راه و شهرسازی و جذب اعتبار از سوی شهرداری آغاز خواهد شد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا