فرماندار بهاباد در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با تأکید بر اهمیت امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان گفت: باتوجه به طولانی بودن مسیرهای مواصلاتی با شهرستان‌های همجوار، ایجاد پایگاه امداد و نجات در محورهای اصلی شهرستان ضروری می‌باشد.

به گزارش یزدفردا، در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با فرماندار بهاباد که صبح امروز صورت گرفت، در خصوص مشکلات و نیازهای جمعیت هلال احمر شهرستان و ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار بهاباد با تأکید بر اهمیت امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان گفت: باتوجه به طولانی بودن مسیرهای مواصلاتی با شهرستان‌های همجوار، ایجاد پایگاه امداد و نجات در محورهای اصلی شهرستان ضروری می‌باشد.

"محمدمهدی خانی زاده" تصریح کرد: انشاءا... در سال 1401 شاهد بهره برداری از کارخانه گندله‌سازی بهاباد و مسیر بهاباد ـ نای‌بند و همچنین کارخانه کنستانتره آهن بهاباد خواهیم بود که افزایش شدید ترددها را به همراه دارد و ایجاد پایگاه امدادی در این محورها ضروری است.

وی با بیان اینکه نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد فعالانه‌ در حوادث و بحرانها حاضر می شوند، از زحمات و تلاش های پرسنل، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر نمود.

مدیرعامل جمعیت هلال استان یزد نیز اظهار داشت: بهترین نیروها را در جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد داریم و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم عزیز در هرگونه شرایط و حوادث می‌باشند.

"محسن حرازی زاده" یکی از وظایف اصلی هلال احمر را آمادگی در برابر حوادث و امدادرسانی عنوان نمود و با اشاره روند فعالیت پایگاه های امداد جاده‌ای در دیگر شهرستان‌های استان گفت: در مسیرهای جاده ای هرجا نیاز به کمک باشد گروه‌های امداد جاده‌ای هلال احمر اقدام به کمک رسانی می‌کنند.

در این نشست مقرر گردید جهت احداث پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در مسیر بهاباد به بافق در محدوده شهرستان بهاباد، جانمایی‌ صورت گیرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا