فرماندار مهریز: در راستای مقابله و کنترل شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، ۱۲ واحد صنفی متخلف در سطح شهر مهریز پلمب شد.

به گزارش یزدفردا، زارع زاده گفت: از روز شنبه و آغاز اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی ۱۲ واحد متخلف از جمله کافی شاپ، شیرینی سازی و چند واحد فروش مصالح ساختمانی و صنعتی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و ساعت محدودیت کرونایی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز پلمب شد.

وی با بیان اینکه کنترل و مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری بدون مشارکت همگانی انجام پذیر نیست، افزود: یکی از اساسی‌ترین و بهترین راه‌های پیشگیری از گسترش زنجیره شیوع کرونا قرنطینه خانگی است.

فرماندار مهریز تصریح کرد: رفع محدودیت‌ها در گرو توجه دقیقتر به اصول بهداشتی است و بر این اساس انتظار داریم هم اصناف و هم مردم همکاری و رعایت کنند تا هر چه زودتر محدودیت‌ها کاهش یافته و برداشته شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز هم گفت: لازمه برطرف شدن محدودیت ها، رعایت فاصله اجتماعی و اجتناب از دورهمی است. اعمال محدودیت بدون در نظر گرفتن فاصله گذاری اجتماعی بی نتیجه است.

دکتر پورمازار ادامه داد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی وظیفه همگانی است و طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید به طور جدی توسط صنوف، ادارات و مردم رعایت شود.

وی اظهار داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس گرفته گزارش و شکایت خود را مطرح کنند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا