نماز با شکوه عید سعید فطر صبح امروز (پنجشنبه) با حضور مردم مومن و ولایی شهرستان بهاباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین «علی اکبرابراهیمی بشکانی »امام جمعه بهاباد درمصلی غدیر این شهرستان اقامه شد.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد درخطبه های نماز عید فطر ضمن تبریک این روز به عموم همشهریان ومردم روزه داروقبولی طاعات و بابیان اینکه  روز عید فطر تجلی همین فطرت فرمان‌برداری از خداوند است، تاکید کرد: هر فرد روزه دار این فطرت را به برکت ماه مبارک رمضان پیدا نموده و بایستی آن را حفظ نماید.

امام جمعه بهابادعید فطر را جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی دانست وافزود : ماه رمضان، ماه عبادت، ماه بهار قرآن در بهار طبیعت به پایان رسید خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد برحضورپرشکوه مردم درانتخابات 1400 تاکید کرد و افزود : شرکت در انتخابات پایه‌های نظام را تقویت می‌کند.

خطیب جمعه بهاباد بااشاره به اینکه انتخابات حق تعیین سرنوشت منطقه، استان و کشور است و هدیه الهی است که خداوند به ما عطا کرده که باید با انتخاب فرد اصلح خدمت بزرگی را انجام دهیم بیان داشت : شرکت در انتخابات حفظ آبروی ایران است.

وی بابیان اینکه فرهنگ دشمن فرهنگ استبثاع است افزود : فرهنگ دشمن فرهنگ استبثاع است زیرا امروز تمام کشورهای دنیا چشم به صندوق‌های رأی در ایران دوخته‌اند و از هیچ تلاشی برای کمرنگ کردن حضور مردم در این رویداد فروگذار نکرده‌اند.

نماز عید سعید فطربا هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، به صورت محدود برگزار شد و مسئولان بهداشت و ستاد کرونا نیز ناظر بر رعایت پروتکل های بهداشتی بودند.

نمازگزاران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی برای شرکت در نماز با خود مهر، سجاده، دستکش، ماسک و زیرانداز و همچنین مواد ضدعفونی کننده همراه داشتند.

همچنین پایگاه هایی از سوی کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی به منظور جمع آوری زکات فطریه مردم در محل اقامه نماز عیدفطر برپا شده است.

انتهای پیام /

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا