نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی و داوطلب انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: به دنبال شفاف‌سازی هستم ، مردم تشنه شفافیت بویژه در بعد مالی هستند.

به گزارش یزدفردا، محمدرضا صباغیان که ساعتی قبل با حضور در تالار وزارت کشور نسبت به نام نویسی خود در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد ، در جمع خبرنگاران گفت : به دنبال شفاف سازی هستم ، مردم تشنه شفافیت بویژه در بعد مالی هستند. 

وی اظهار کرد: هدفی که بنده از حضور در عرصه انتخابات و ثبت نام دارم این است که تغییر رویکرد در مدیریت اجرایی کشور شکل بگیرد. به هرحال اکثریت دولت‌ها امروز در ایستگاهی متوقف شده اند که بقیه دولت‌ها متوقف شده بودند و بی عدالتی در جای خودش باقی مانده است ، در حالی که هدف اصلی انقلاب اجرای عدالت بود کماکان جای خودش باقی مانده است . 

صباغیان درباره برنامه های خود گفت : برنامه های متنوعی داریم که خاک می‌خورند ، مدیران فراوانی داریم و داشتیم پس مشکل کجاست چرا این مسئله بدون حل باقی مانده است . ضروری است که همه برنامه ها در بستر و قوانین و مقررات صورت بگیرد، متاسفانه اکنون به قوانین احترام گذاشته نمی‌شود یا اینکه ریل گذاری قوانین و مقررات ناقص اجرا می‌شود یا اجرای نمی‌شود.

این داوطلب ریاست جمهوری گفت: مشکل اصلی بی توجهی به قانون و مقررات و دور زدن قانون و پارتی بازی است . چه کسانی قانون را دور می‌زنند خود مسئولان و افراد با نفوذ، بعد هم می‌گوییم که چرا قوانین اجرا نمی شود.

وی افزود: اگر اقتصاد، فرهنگ ، صنعت ، واردات و صادرات ما لنگ می‌زند و دچار مشکل است، ما از نظر منابع کم نداریم نظام مستقل و خوبی داریم اما در این زمینه‌ها با مشکل مواجه می‌شویم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا