امام جمعه اشکذر از مسئولان استان خواست تا برای مسئله مهاجرپذیری اشکذر که آسیب‌های اجتماعی بسیاری به دنبال داشته، چاره اندیشی کنند.

به گزارش یزدفردا، حجت الاسلام محمدرضا طالبیان، ظهر پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر، مهاجرپذیری را چالش شهرستان اشکذر عنوان کرد و اظهار داشت: تفاوت‌های فرهنگی موجب انجام برخی از حرکت‌ها شده که این اقدامات با فرهنگ مردم این شهرستان سازگار نیست.

وی تصریح کرد: باید برای مسئله مهاجرپذیری و تفاوت‌های فرهنگی ناشی از آن چاره اندیشی صورت گیرد.

امام جمعه اشکذر بر حرکت در مسیر عمران، آبادنی و تحقق پیشرفت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و بیان داشت: رسیدن به اهداف عالی نظام اسلامی و پشت سر گذاشتن سختی ها و مشکلات با همدلی و همراهی امکان پذیر است که این مسئله یکی از نقاط قوت شهرستان محسوب می شود.

طالبیان، نظارت بر فضای مجازی و رصد مشکلات این حوزه را خواستار شد و گفت: برخی با انتشار مطالبی در فضای مجازی و دامن زدن به شایعات، حرکت‌های تنش زا ایجاد می‌کنند که انتظار است دستگاه قضایی با شناسایی این افراد به ارائه هشدار و توجیه و انذار آنان بپردازد.

امام جمعه شهرستان اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: هم‌فکری، هماهنگی و تعامل سازنده، عامل توسعه و پیشرفت این شهرستان است.

گفتنی است؛ در این آیین از خدمات و تلاش‌های سیدمحمدابراهیم اقبالی تجلیل و محمدجواد زارع بیدکی به سمت دادستان عمومی و انقلاب اشکذر معرفی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا