كلنگ احداث ساخت یک واحد مسكوني خیری مدد جويی زير پوشش كميته امداد بهاباد در روستای سنجدک از توابع بخش مرکزی این شهرستان با حضور رئیس کمیته امداد ومسئولان به زمين زده شد.

حمید دهقان بهابادی رئیس کمیته امداد بهاباد درحاشیه کلنگ زنی این مراسم  یکی از دغدغه های اصلی کمیته امداد را حل مشکل مسکن و اشتغال مددجویان اعلام و بیان کرد: در همین راستا از هر ظرفیتی در جهت حل مشکلات محرومان استفاده می کنیم.

وی با اشاره به  اینکه ایجاد سرپناه یکی از اولویت های کمیته امداد برای مددجویان است افزود :  خیران در راستای کمک به نیازمندان با این نهاد همکاری مطلوبی دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد تصریح کرد: هزینه برآوردی ساخت این واحد مسکونی سه میلیارد و 500 میلیون ریال میباشد که از طریق مساعدت خیرین مرکز، آورده خود مددجو وهمچنین مساعدت خیرین شهرستان تامین وپرداخت شده است .

دهقان عنوان کرد : ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهمترین برنامه های این نهاد است و همواره کمیته امداد تلاش دارد برای مددجویانی که فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند از این خدمات استفاده کند .

رئیس کمیته امداد بهاباد با بیان اینکه منازل احداث شده توسط کمیته امداد از لحاظ ایمنی و رعایت اصول مهندسی ساختمان بسیار دقیق است عنوان کرد: در ساخت واحدهای مسکونی کمیته امداد، هر مرحله با نظارت ناظران اجرا و افراد ناظر انجام می‌شود.

وی در خصوص رویکردهای کمیته امداد در حوزه مسکن خاطرنشان کرد: توجه به مسکن مددجویان مناطق محروم، شهری و روستایی و همچنین تامین مسکن خانواده‌های ایتام در اولویت کاری کمیته امداد قرار دارد.

ساراحریری – خبرنگار و عکاسپایگاه خبری یزد فردا – استان یزد شهرستان بهاباد

انتهای پیام /

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا