تصادف یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک دستگاه کامیون کشنده در محور یزد - مهریز، یک فوتی و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش یزدفردا: کارشناس آتش نشانی مهریز گفت: در ساعت ۱۹:۳۱ دقیقه دیروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری با تریلر کشنده در مسیر جاده یزد - مهریز، دو کیلومتر بعد از پلیس راه، خبر دادند که واحد آتش نشانی مهریز بلافاصله گروه امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

ابوالقاسمی نسب افزود: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و یک دستگاه تریلر کشنده به شدت با انتهای تریلر برخورد کرده و در وسط جاده متوقف شدند.

وی گفت: ۲ نفر از سرنشینان خودروی سواری پژو پارس به همراه دو کودک ۶ ساله و چهار ساله قبل از رسیدن نیرو‌های آتش نشانی و توسط سرنشینان خودرو‌های عبوری از کابین خودرو خارج و به حاشیه امن بزرگراه منتقل شدند.

کارشناس آتش نشانی مهریز افزود: در اثر شدت وقوع حادثه، ۲ نفر دیگر از سرنشینان خودروی پژو پارس که یک‌ نفر قسمت صندلی عقب خودرو بود و یک نفر دیگر در صندلی جلو بود داخل خودرو گرفتار شده بودند.

ابوالقاسمی نسب گفت: نیرو‌های آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به فضا سازی در داخل کابین خودرو کرده و با همکاری عوامل اورژانس محبوسین را از داخل خودرو به بیرون انتقال دادند و در معاینات اولیه که توسط عوامل اورژانس انجام شد، مشخص شد که متاسفانه یکی از محبوس شدگان که زنی ۲۰ ساله بود در اثر شدت جراحت وارده جان خود را از دست داده است.

علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا