رئیس کمیته امداد اداره بهمن گفت: این نهاد طی چهارماهه نخست سال جاری برای 10 نفر از مددجویان کمیته امداد بخش بهمن از طریق خدمات کاریابی ایجاد اشتغال کرده است.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد: رئیس کمیته امداد اداره بهمن گفت: این نهاد طی چهارماهه نخست سال جاری برای 10 نفر از مددجویان کمیته امداد بخش بهمن از طریق خدمات کاریابی ایجاد اشتغال کرده است.

حمیدرضا علی پناه رئیس کمیته امداد بهمن گفت: این نهاد طی چهارماهه نخست سال جاری برای 10 نفر از مددجویان کمیته امداد بخش بهمن از طریق خدمات کاریابی ایجاد اشتغال کرده است.

 وی افزود: کمیته امداد از طریق تعامل ایجادشده با کارفرمایان و شرکت‌های کاریابی نسبت به شناسایی فرصت‌های شغلی اقدام کرده و در این خصوص کارفرمایانی که نسبت به اشتغال بکار مددجویان اقدام می‌کنند از بسته‌های تشویقـی تسهیلات قرض‌الحسنه کارفرمائی و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال بهره‌مند می‌شوند.

 رئیس کمیته امداد بهمن بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد کمک به توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است، تصریح کرد: این مهم از طریق شناسایی مددجویان مستعد و به دنبال آن ایجاد اشتغال از طریق خدمات کاریابی، پرداخت تسهیلات خوداشتغالی، آموزش‌های مهارتی و طرح‌های راهبری شغلی محقق می‌شود.

وی افزود: همچنین طی این مدت علاوه بر ایجاد 10 فرصت‌های شغلی کاریابی زمینه اشتغال برای هشت نفر از مددجویان تحت حمایت با پرداخت 130 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی فراهم‌شده و 120 نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغال نیز برای دریافت تسهیلات خوداشتغالی به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا