کارشناس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت روند واکسیناسیون کرونا در مهریز را مطلوب توصیف کرد.

به گزارش یزدفرداعطایی بهترین راه برون رفت از بیماری کرونا را واکسیناسیون دانست و گفت: روند پلکانی واکسیناسیون علیه بیماری کرونا با شتاب قابل قبولی ادامه دارد.

وی افزود: لازمه موفقیت هرچه بیشتر این طرح، مشارکت خوب مردم و استقبال از تزریق واکسن است.

کارشناس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، اولین واکسن را بهترین واکسن توصیف کرد و ادامه داد: خدمات رسانی مرکز تجمیع واکسیناسیون مهریز در سطح بسیار مطلوبی است و تزریق واکسیناسیون طبق پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت انجام می‌شود.

عطایی تصریح کرد: درصد پوشش واکسیناسیون در شهرستان مهریز از میانگین کشوری بالاتر است و همکاری مردم و تلاش کارکنان حوزه بهداشت شهرستان را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز هم با حضور در مرکز تجمیعی و تزریق واکسن برکت، بر رعایت دستورالعمل‌ها تاکید کرد و گفت: راه مقابله و پیشگیری از بیماری استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از دورهمی‌ها و حضور در اماکن شلوغ است که اگر دقیق و کامل اجرا شوند، با همه انواع جهش یافته ویروس می‌توان به راحتی مقابله کرد.

دکتر پورمازار سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز هم گفت: واکسیناسیون با سرعت و شتاب در حال انجام است، اما می‌طلبد همچنان با رعایت شیوه نامه‌ها یاریگر کادر بهداشت و درمان باشیم.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا